Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1184
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjapt spørsmål:

Har vært ruset i mange mange år, siste jeg sluttet med var cannabis (i går) Sleit noe jævlig med å få sove i natt. Tenker å kanskje ta i bruk seroquel (quetiapin) De gangene jeg har tatt seroquel før har jeg blitt i veldig dårlig humør dagen etterpå.

Kan seroquel ødelegge for meg på noen måte? Tingen er at jeg vil at hjernen min skal gå helt tilbake til default. Er ganske sårbar akkurat nå så vet ikke om det er optimalt å spise antipsyk liksom. Men vil gjerne sove. Vil bruk av dette forstyrre "healing-prosessen" av hjernen min. Det er nok mye som skal på plass igjen.

Vil bare føle meg heeelt CLEAN

Takk
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir nok bare i dårlig humør pga. quetiapin gir litt hangover effekt dagen derpå, ivertfall i starten. Man føler seg gjerne litt sur, tung og "groggy". Et triks er å ta den 12 timer før du skal stå opp, skal du opp klokken 7, ta den klokken 19, og legg deg klokken 22. En annen løsning hvis det med 12 timer før blir jævlig upraktisk, er å få deg en liten tablett deler
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du blir nok bare i dårlig humør pga. quetiapin gir litt hangover effekt dagen derpå, ivertfall i starten. Man føler seg gjerne litt sur, tung og "groggy". Et triks er å ta den 12 timer før du skal stå opp, skal du opp klokken 7, ta den klokken 19, og legg deg klokken 22. En annen løsning hvis det med 12 timer før blir jævlig upraktisk, er å få deg en liten tablett deler
Vis hele sitatet...
Trykket på publiser med et uhell før jeg var ferdig;
Få deg en liten tablett deler og ta en halv, en time før du skal kubbe. Jeg tar ofte en halv 25 mg tablett. Da fungerer jeg mye bedre neste dag enn ved en hel, og får sove. Trapp opp til en hel etter noen uker hvis en halv slutter å funke pga. toleranse. Lykke til
Det er tøft i starten, så går det over. Gi det par dager til en uke så får du sove som normalt igjen.
Kjedelig bli avhengig av Seroquel for søvn.

For en kort tid er det sikkert ok ta i bruk. Hilsen en kar som er avhengig av Seroquel til søvn uten rev.
Et lite obs: ikke ta seroquel hvis du også røyker! Jeg ihvertfall får voldsomt -jeg tror- blodtrykksfall. Jeg blir svimmel, rar og bare MÅ sove. En gang var det såpass at jeg besvimte noen sekunder når jeg prøvde å pisse stående oppreist.
Jeg pleier å ta 50 eller 75 mg.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Et lite obs: ikke ta seroquel hvis du også røyker! Jeg ihvertfall får voldsomt -jeg tror- blodtrykksfall. Jeg blir svimmel, rar og bare MÅ sove. En gang var det såpass at jeg besvimte noen sekunder når jeg prøvde å pisse stående oppreist.
Jeg pleier å ta 50 eller 75 mg.
Vis hele sitatet...
Ooravar det derfor jeg gikk rett i bakken en gang. Hadde vel mixet disse ganske tett, skulle reise meg fra sofaen og besvimte helt en stund. Våknet opp veldig forvirret.

Takk for tipset om å dele 25mg i to. Det skal jeg prøve.

Takk for svar alle sammen <3 Cannabis er en liten luring. Var mye enklere å kutte ut makka. Dag 3 uten nå. Magen er sinna, angst og svett, men formen er OK- Tanken på å være helt fri fra rusmidler er veldig fin. Livet starter nå.