Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1577
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Idag er det fantastisk herlig vær hvor jeg bor. Jeg bruker Cipralex og nylig begynt på wellbutrin mot depresjon. Jeg har det fint nå og kunne tenke meg et par linjer amf og et par øl i sola. Jeg vet at Cipralex går greit i kombo, men wellbutrin er jeg litt usikker på. Noen som vet noe om det?
Jeg har gått på wellbutrin et par - 3 år nå, jeg har tatt masse drugs inkludert amf på toppen av wellbutrinen, det har gått bra med meg. Det som er med wellbutrin er at det forsterker ofte effekten av andre lege/rusmidler, du skal ha dette i bakhodet. Og hei, du har ekstreme muligheter til å finne ut mer av dette selv, om du søker på feks mixing wellbutrin and amfetamin på nettet. Det er egne nettsider som driver med opplysning om dette (drug interactions checker). Noe man visstnok faktisk skal være ganske forsiktig med er blanding av antidepressiva i form av ssri/snri, og kokain/amfetamin og mye annet, du finner mer info om det også om du søker.
Det skal i teorien, og ut fra undertegnedes erfaring, være uproblematisk. Bupropion kan dog tenkes å redusere virkningen av amfetamin noe, men ikke i en slik grad at det går veldig utover det rekreasjonelle potensialet.

Kos deg!
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. 1 linje og 3 øl er tatt. Føler meg bra Har noen imovane så jeg får sove om det skulle bli krise i natt