Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1530
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått på ca 6- 12 mg xanax hver dag i ca to uker nå. Har vært bevisst og bare følt meg i god form og ikke følt meg særlig ruset. men at det har hjulpet på angsten er det ingen tvil om.

Jeg har kommet meg ovenpå og er klar for å trappe ned.

Men spørsmålet mitt er om jeg trenger å trappe ned etter så kort tid?

Jeg har isåfall bare 26 mg (13 2mg) å trappe ned på.

Har hørt om hvor jævlig abstinenser man kan få på xanax og benzo generelt. stopper jeg tvert nå, har jeg et helvetet forran meg? eller er det bare snakk om et par dager så er alt bra. det er som sagt snakk om to uker forholdsvis høyt bruk.

hvis jeg skal trappe ned. er det noen med erfaring som kan sette opp en plan for meg med de 13 (2mg) som han brukes for å trappe ned på en mest fornuftig måte?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg sparer resten til framtidig krise om jeg ikke trenger å trappe ned noe på så kort tid.. men er det noen som har opplevd nedtur eller abstinenser på det forbruket jeg har hatt på 14 dager?
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp, abstinenser og jeg kjørte bil uten noen ting i blodet eller inntak på 2 uker der jeg fikk mest sannsynlig ett epileptisk anfall som følge av at jeg følte selv at jeg ikke trengte nedtrapping. Jeg fikk epileptisk anfall under bilkjøring ett par uker etterpå under bilkjøring helt edru. skummet fra kjeften og bilen hadde rullet stille og rolig opp på en fortauskant ifølge vitner. Dette var 2 år siden så vær MEGET forsiktig
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det som skjedde da var inndraging av førerkort pga epileptisk anfall og nevrologisk undersøkelser, mr, mr med kontrast, ct, eeg, søvndepriverende eeg. Så på grunn av ingen nedtrapping har jeg mest sannsynlig mistet førekortet pga det. Etter 1 år uten anfall fikk jeg helseattest og hentet sertifikatet på politistasjonen.
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager rotet men ser jeg formulerte meg feil, jeg kjente ikke på abstinenser, men bare fikk epileptisk anfall etter så kortvarig bruk av høye doser og brå slutt, quetiapin brukte jeg for å sove da men det måtte jeg før også.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må bare spørre, har du en veldig høy toleranse? Siden du har gått på 6-12mg daglig.. De fleste ville jo blitt knocka ut av en såpass høy dose, og du sier du ikke har vært rusa engang.

Har du gått lenge på benzo før denne bingen?
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg vil ikke en xanax aristo 2mg i originalforpakning slå meg ut i det hele tatt, uten toleranse, 6-12mg gir meg faktisk energi. Benzo kan virke litt som speed for meg hvertfall og holde meg gående men hukommelsetap og slørete tale merker man jo.

Virker fullt realistisk for meg det TS skriver.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg prøvde meg på 2 mg først, noe som ikke ga meg særlig beroligende effekt. Jeg var dog på grensen til panikkanfall. Så de neste dagene økte jeg litt. heldigvid ga det bedre effekt. De er ikke fra norsk apotek, så kan være mindre styrke i dem for alt jeg vet.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har veldig høy toleranse på imovane og stiilnoct for søv og litt rus før søvn . men benzo tar jeg så og si aldri.
dersom det er fra en viss vendor på darkweb er det garantert ekte og norske tabletter inneholder ikke mer enn de i spania, HAHA
Du vil få abstinenser i massevis og angsten vil komme tilbake med en "vengance". Det vil heldigvis ikke vare så lenge. Buckle up.
Anonym bruker
"Lykkelig Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke garantert, jeg merker ingen abstinenser før jeg fikk epilepsianfall plutselig mens jeg kjørte flere 3 uker etter siste inntak
Anonym bruker
"Trygg Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du gjør det enklere for deg selv ved å trappe ned så langsomt som mulig. Husk at piller kan deles.