Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2776
Jeg går på urinprøver 2 ganger i uka, har vært clean i lang tid.
men jeg tok en større mengde nobligan i går. det er 5 dager til jeg skal levere prøver. prøvene blir sendt inn til labben. noen som vet om hvor lenge nobligan kan spores i urinen ?

og hva kan jeg ta som er borte på kort tid eller som ikke vises på prøver ?

på forhånd takk.

skulle gjerne kun ha røkt men.. ja.. norge
Mye mulig jeg tar feil, men tror ikke Lyrica blir testet på urinprøver.
Hands down beste legemiddelet noensinne. Hjelper mot benzo og opiat abstinenser. Hvis du har vært avhengig i lang tid på Nobligan, så er nok Seretonin reseptorene utrbrukt, og jeg vil tippe det er der det verste avhengigheten ligger. Tror ikke Lyrica gjør noe med Seretonin, men det er det bare å google. Nå spør du om å bytte et rusmiddel mot et annet, og husk at Lyrica også har veldig ille abstinenser, men hvis du virkelig skal ta noe annet så er det ikke noe tvil om at Lyrica er det du burde ta. HVIS det viser seg at det ikke vises på urinprøver. Er jo C-Preparat.
jeg har vært clean i mange år. var et engangstilfelle. jeg vil bare være sikker på at det ikke ligger i urinen på tirsdag. kjekt å vite hva man kan bruke om det skulle være ''behov''
Sist endret av 404mainnotfound; 7. juli 2017 kl. 01:41.
Nobligan kan spores i urinen opptil 4 dager i følge universitetssykehuset i Trondheim. Man burde belage seg på 20% lenger tid.
Sist endret av halfagram; 7. juli 2017 kl. 01:45.