Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3262
Hei, jeg er rett og slett ute etter noe å slappe av på noen som har erfaring med benzo feks som kunne fortalt litt om hva som fungerer for å få en god avslappet følelse? Er det best om man tar en drink i tillegg? Evt hvor mye av hva?
Ps; jeg er ikke ute etter å bli apekatt eller helt rabiat som man ofte hører folk blir, kun noe å chille på
Takk for svar!
Hva slags benzo har du? Nei, ikke bland med alkohol
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva har du tilgjengelig å kjøpe da? 10mg diazepam gjør meg avslappet og chill. Et par sobril og noen øl så er jeg også fin i fisken. Du kan ha en helt annen toleranse også kommer det veldig an på hvilken benzo du inntar. Benzo er dritt å slappe av på om du er stressa ofte fordi du vil fort bli avhengig og det vil du IKKE. Da blir alt bare verre også lurer du på hvordan du havnet på avrusning. Uansett, xanor(bikkjebein), rivo og annen sterk benzo vil du ikke blande med alkohol i første omgang, da slokner du / blir apekatt. En 2mg rivo gjør meg fin i en dag og mindre engstelig i to dager.

Ta i betraktning at jeg har ingen toleranse, jeg møter på benzo i gjennomsnitt 1 til 2 ganger i året, enten fordi jeg er dum og blir fristet til rus eller fordi jeg "trenger" det til noe som gjør meg engstelig.
Trådstarter
4 0
Takk for svar! Akkurat nå så har jeg "Bikkjebein" de det står u-94 på jeg har også tilgang på diaz, vurderer å prøve ut det også! Mulighet rohypnol også, ble vist kalt for dobble ryppere eller noe, noen erfaring med disse?
Mtp at du mest sannsynlig har xanor 2mg burde du trå varsomt, å blande med alkohol, eller i det hele tatt å ha tanker om å blande denne typen bzd med alkohol sier litt om din erfaring. Det kommer til å ende i katastrofe, på få sekunder kan du ødelegge store deler av livet ditt, finnes flust av historier her på forumet.

Jeg tar selv 1 øl og 2mg xanor hver gang jeg skal fly, men da har jeg noen som passer på at jeg ikke tar mer enn 1 øl, tør ikke ta denne kombinasjonen alene. Hvis du har tilgang på diazepam er det mye "tryggere" å kombinere disse med en lav dose alkohol, men du burde likevel ha noen venner som kan passe på deg.

Å ta disse preparatene hver for seg er ganske trygt, LD50 er ekstremt høy, men spiser du nok av dem kan du oppleve såkalte paradoksale effekter, alt annet enn slapp/døsig men heller hyper. Og du får til slutt blackout ved veldig høye doser. Jeg virker muligens dramatisk men når det kommer til denne medikamentgruppen er det bedre å være better safe than sorry.
Trådstarter
4 0
Å blande med alkohol var ert spm, ikke noe jeg nødvendigvis hadde tenkt å gjøre. Jeg har null erfaring, derfor jeg ber om andre. Har bare hørt at mange tar en til to øl eller noen glass vin får å få bedre effekt av Benzo, men som du og sier så kan det ende i katastrofe. Har hørt mye rundt å får aldri noe konkret svar. Noen får total blackout, mens andre ikke. Men bikkjebein kan jo deles i 3, å han fikk beskjed om at beste måten var å dele den opp,ta en av delene, å ett glass vodka redbull helt rolig ved siden av, vente 20 min å se ann formen, vis det føles trygt, ta en del til, eller begge de siste, men ikke noe mer alkohol
Kommer helt ann på pilleinntaket for å være helt ærlig. Har du spist 40 piller a bikkjebein 2mg + andre ting så hadde jeg i aller høyeste grad latt være :P
Du får jo svar her TS? Ellers kan du bla litt i andre tråder. Du vil aldri få et 100% korrekt konkret svar fordi vi alle reagerer forskjellig, det er umulig å si.

Om det kun blir en øl eller to går det som regel greit, problemet er at man ofte begynner å tenke; dette går jo greit, skader ikke med en pils eller to til¨ Og det kan være dråpen som får glasset til å renne over.

Jeg hadde en venn som var narkoman, og hadde misbrukt rivotril lenge. På nyttårsaften 2012 var jeg sammen med han, da tok han 40(!) mg rivotril og drakk en flaske 0,7l vodka oppå det, og det gikk fint, han ble bare rolig og slapp. Hadde jeg utført samme stunt er jeg usikker på om jeg hadde overlevd.
Trådstarter
4 0
Spiser ikke 40 syk jeg Hehe ja driver å leser en del tråder, men det er jo sant som du sier ikke noe konkret svar, så får gå rolig fram har det noen betydning om man har ADHD diagnose?
Ett bein og noe weed burde vare mer enn nok uten toleranse

Nei, ikkje noe forskjell med ADHD (ifolge sostra mi med ADHD og kjerlighet for bennies).

Jeg ville helt ser anbefale noe opiat/opioid/kratom fremfor benso..
Her om dagen startet jeg dagen med 900mg Lyrica, brukte ca 8mg etizolam gjennom hele dagen. Avsluttet dagen med å svelge 4mg Etizolam med en øl. Gikk fra å være i helt grei form til å være dritings etter en halv øl. Alkohol og Benzo kan fort gå veldig galt, men det burde alle vite nå.

EDIT: Her hadde jeg også tatt Lyrica som dere ser, og det potenserer begge deler veldig mye.
Sist endret av halfagram; 6. juli 2017 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.