Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 6081
Hvilken snus synes dere er best?

Bruker dere Porsjon eller bake?
Göteborgs Rapè
Portion
Hawkens
Opprinnelig postet av ninja5000
Hawkens
Vis hele sitatet...
Går det under "snus"...?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Er jo general som er snusen over snusen. En eske probe i ny og ne er heller ikke å forakte. Holder på med ei eske grovsnus nå, den var ikke så verst, men det er noe rart med den. Petterøes blå er også verdt å nevne.

Noen som vet noen annen mentolsnus enn petterøes blå?
Opprinnelig postet av HOT_DOG
Går det under "snus"...?
Vis hele sitatet...
Klart det. Hva faen skulle det ellers gå under? Det er jo snus...
Opprinnelig postet av ninja5000
Hawkens
Vis hele sitatet...
Jeg tror og mener at dette er tyggetobakk?

General er best. Definitivt.
General bake
Kan jo alltids snuse noe annet men jeg liker General bakesnus på plastbox best
Opprinnelig postet av bones
Jeg tror og mener at dette er tyggetobakk?

General er best. Definitivt.
Vis hele sitatet...
Jepp tyggetobakk, kompisen min glemte å kjøpe snus når vi dro til Mexico for noen år siden, det nærmeste vi kom snus der nede var noe alà Hawkens...
Merkelig det står "snus" på boksen min da. Hadde jeg hatt et digitalkamera så kunne jeg fiksa et bilde av den...
General porsjon i fylla
Opprinnelig postet av ninja5000
Merkelig det står "snus" på boksen min da. Hadde jeg hatt et digitalkamera så kunne jeg fiksa et bilde av den...
Vis hele sitatet...
Produsert i Norge?
Dengang jeg brukte Hawkens var det import fra statene (12 år siden).
Husker vi kjøpte noe som het Kodiak/Kodiac eller no, smaker det samme som Hawkens men sterkere.
Vi ga oss med det når vi begynte å blø under leppa..
noob killer
elukS's Avatar
Bruker bare snus når jeg går i fjellet, og da går det i General porsjon.
hvis vi skal snakke om snus så er bare to som er verdt å snuse: General (ikkeno porsjon) og Probe Whiskey beste som er
Hawkens er snus, men ligner mer på snop.

Av ekte snus derimot, er General og Ettans best. (Og selvsagt skal snusen bakes!)
Hawken er snus til å ha i underleppa. tyggetobakk er i enda større blader enn Hawken.

Til deg som var i mexico eller hvor du var, det var sikkert Scoles du snuste. Den er også til å ha i underleppa.

Selv går jeg for General og kanskje Gøteborgs Rape i blant
Opprinnelig postet av Jossis
Hawken er snus til å ha i underleppa. tyggetobakk er i enda større blader enn Hawken.

Til deg som var i mexico eller hvor du var, det var sikkert Scoles du snuste. Den er også til å ha i underleppa.

Selv går jeg for General og kanskje Gøteborgs Rape i blant
Vis hele sitatet...
Scoles ja...det var det. Takker.
Samme konsistens som Hawkens.

Snus, javel jeg kaller det snop..
En svenske ville nok ledd av å kalle Hawkens snus..
Ja Hawken og Scoles er ikke akkurat sterke saker. Men som lørdagsgodt er det bare å kjøpe en boks. smaker jo mint eller no.
General er best.
Hawken er bad
Jeg kjører General Bakesnus! Portions snusen smaker dritt og lukter helvete. Musebleier er for pyser
Snusen er som flickan lilla,
smaker godt men luktar illa.

Snus er livet. Bruker vanligvis porsjon fordi det er mindre søl i Norsk timene og greiere å legge opp -med mindre man kjører bonde.
Röda Lacket (staving?) er den beste snusen å bake. General porsjon er best, en god andreplass går til Grovsnus og en tredjeplass til Göteborgs Rapè. Gustavus kan brenne.
Porsjon kan læreren ikke se i timene så det går mest i det (general seff). General bakesnus er også good! Hawkens er babysnus og smaker ekstra kids!! Har du lyst på noe godt kjøper du heller snop og ikke hawken"snus"!!
Genereal er best. Grovsnus innimellom. Og nei, hawken er ikke snus. Det er godteri, evt. tyggetobakk.
general vanlig, for all del ikke porsjon...
General Portion! ingen over, ingen ved siden, men en hel masse under!
Svensk General er best!
Ok... Har sagt det mange ganger nå.. Men Hawken er SNUFF !! :/

Snusne er nokk General.. Løs såklart Men potion er greit det og... (btw, kjøpte meg 30 dåser General i sverige sist lørdag nå skal jeg faen meg kose meg en stund frammover )
!
Ok... Har sagt det mange ganger nå.. Men Hawken er SNUFF !! :/
Vis hele sitatet...
Hawken er snuff?! Absolutt ikke! Snuff er jo tobakk i pulverform, beregnet for å sniffes. Det er jo også ganske godt, men river bra i nesa
General bake, det det går i her i stua. Pose renner jo som mentholatum i øya

Hawkens er ikke etter min mening snus
Kjøper du 10 bokser, bør:

6 av dem er General
1 Ettan
1 Göteborgs Rapè
1 Probe Whiskey
1 Röda Lacket

Den perfekte kombinasjonen, et resultat av årelang forskning.
general..
ingen over - ingen ved siden..
Her er det General, Ettan og Tiedemanns Blå det går i... Veksler litt mellom de merkene.
toer`n snus som river

edit: skrivefeil
mongothread. Men anyway:

General, Probe, Ettan!

Røda suger! Den kan jo nesten brukes som tyggis!
Skjønner ikke at noen liker Gøteborg fucken rape ass!
Den beste snusen jeg hvet er politimannen i nabohuset
"boller og brus, Pupper og mus, Ikkeno er som General Snus"
General bake er tingen og det værste som fins er snus med lakris smak og andre smaker!
Opprinnelig postet av e_roevik
Ok... Har sagt det mange ganger nå.. Men Hawken er SNUFF !! :/
Vis hele sitatet...
I USA kaller de ting litt av hvert. Derfor tror du at hawken er snuff, siden det står det på pakken til hawken, men nå er saken sånn at snuff = snus på amerikansk/engelsk. Men hawken har på ingen måte konsistensen til snus. Derfor er den definert som tyggetobakk/skråtobakk, selv om den blir brukt som snus.
Tidemanns blå er U-digg! Den smaker råttene jordbær dyppa i 96%
Det satan sjøl som har drita i boksen, DET ER U-DIGG!
Har prøvd å begynne å snuse, for å kutte ned på røyken, men jeg klarte det ikke, rett og slett for vondt! Jeg klarer hawken, men det er jo totalt annerledes fra de andre. Ellers sier jeg som Otto Jespersen: "Hva er vel snus, annet enn en hitlerbart på insida?"
:søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd:
Sist endret av nidaroz; 27. januar 2004 kl. 20:21.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Opprinnelig postet av nidaroz
:søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd:
Vis hele sitatet...
http://www.student.smsu.edu/s/san232s/hardfunnypics/icaregates.jpg
Opprinnelig postet av nidaroz
:søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd: :søppeltråd:
Vis hele sitatet...
¨

haha
Opprinnelig postet av chill
I USA kaller de ting litt av hvert. Derfor tror du at hawken er snuff, siden det står det på pakken til hawken, men nå er saken sånn at snuff = snus på amerikansk/engelsk. Men hawken har på ingen måte konsistensen til snus. Derfor er den definert som tyggetobakk/skråtobakk, selv om den blir brukt som snus.
Vis hele sitatet...
De kaller ting litt av hvert, og snuff og smokeless tobacco går litt om hverandre. Etter min mening er snuff eller ikke det samme som snus. Som trigger sa; 'Snuff er jo tobakk i pulverform, beregnet for å sniffes.'

For dere som prøver å uttale dere om SKOAL, har dere i det hele tatt prøvd det?

Etter min mening er det ingenting som slår litt Copenhagen's Long Cut (Texas Edition), løst, i følla.

EDIT; Admins, er det noen som orker å rydde litt i denne tråden?
Sist endret av MacGyver; 27. januar 2004 kl. 20:34.
Alle dere porsjons-snusere har ikke uttalelsesrett etter min mening. Porsjonssnus gir ingen rus, den renner misfarger tenner og smaker bajs. General vanlig duker bra, ellers er petterøes en kjekk avveksling som godteri-snus.
Overraska over at ikke flere har sagt Ettan. Det er uten tvil den snusen som er mest digg..!
Karls-1 jo . Velkommen til forumet! Snus er _ikke_ digg...
Listetråder er ikke nødvendige å poste på nFF, siden de blir stengt før eller siden.