Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1481
Hei, kort fortalt så er denne kvelden en jeg har gledet meg til lenge; jeg og en kompis skal ta oxy sammen for første gang. Eneste erfaringen jeg har med opiater codaxol pg PF (er det samme), og ellers så er det plante alkohol nikotin og salvia hvis ikke-opiater er interressant.
Leser meg alltid masse opp før jeg inntar noe som helst. Men spørsmålet mitt er da om hvor farlig eet er å redose mye med dette stoffet. Er det større sjans for OD? Kan man ta mer når rusen begynner å avta for å jage rusen?
Liten tidslinje av kvelden min.
18.00 15mg nasalt
19.00 10mg analt(er ikke homo, ville bare prøve)
19.01 5 mg oralt

Merker at rusen begynner å avta, var aldri nærme noe noddepunkt så tror ikke jeg tok for mye. Kan jeg ta en 20-25mg fordelt ut i 5mg linjer fordelt utover en 4-5 timer uten problemer?
Ingen kjennepreken. Hvis jeg bare får det så blir det så dumt, dette er et rusforum hvor man skal søke hjelp og veiledning ved bruk av rusmidler...
Hvis det ønskes kan det sikkert lages en liten rusrapport
javell, fikk ingen svar, men quellen ble bra uansett
18.00-15mg nasalt
19.00-10mg analt
19.01-5mg oralt
kjente at i det jeg sniffa pulveret ble jeg med en gang kald i omraadene rundt nesa, denne foelelsen spredte seg rundt og utover ansiktet etterhvert.
10 min senere begynte jeg aa kjenne en kribling/skilende foelelse i brystet, liksom bare noe digg. ingen maate aa beskrive det paa. Lurer paa om dette var euforien? dette bygget seg oppover til det stabiliserte seg og holdt seg paa en punkt.
Saa tok jeg og lada en steril, ganske stor sproyte uten spiss med 10 mg oppkokt oxy med litt vann. oxyen hadde loest seg btw. samma foelelse bare i raeva og (euforien?) ble bare enda stoerre i brystet, tok naa og tygde en oxy og svelga den. Hver pille var 5 mg.
Kompisen min gjorde det samme som meg og han svevde i skyene han ogsaa. Vi merket begge at snakkinga var helt paa tur, og at balansen og kordinasjonen var sterkt paavirket.
Vi satte paa prison break, og tok frem masse digg, foer vi sniffa 20 mg til. Vi var litt i tvil paa om vi kunne ta mer (pga lite svar av det foerste innlegget mitt!!). dette gikk helt greit, da vi begge noddet ut. svevde mellom virkelighet og fantasi.
Jeg kunne for eksempel i et oyeblikk se bare kompisen min, og blunke en gang saa satt det 3 andre mennesker rundt bordet.
rundt 3 timer etter foerste inntak tok vi til slutt 2 shots med cosylan, da vi bare nodda enda mer ut.
Dette fortsatte til vi begge sovna i stua og stod opp rundt kl 17-18 tiden.
Vi fikk forovrig ikke med oss en dritt av tv serien vii saa paa.
har veldig respekt for opiater og opioider og har ikke planlagt aa gjenta nattens hendelse igjen. Med dette sagt foeler jeg ogsaa at det var bra at jeg proevde dette stoffet og er glad for at jeg ikke ikke gjorde det i frykt av alt det onde opiater kan gjoere med en. for dette stoffet bringer med seg mye godt ogsaa.
DISCLAIMER:Skal ikke oppfordre noen til aa proeve dette stoffet, alle har ikke like god selvkontroll....