Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2863
Litt generelt spørsmål: hvor mye valium er det trygt å ta? Hva er største dose du har tatt uten å bli helt monkey?
Har du brukt benzo før? Hvis ikke så trenger du nok ikke så mye. Skal en del til før man blir helt ape, i motsetning til fanden selv, rivotril. I hvert fall min erfaring.

3-4 valium burde være en fin start.
Er det ikke mer logisk å starte med én? Nå vet jeg ikke hva målet til TS er, men uansett om det er snakk om rus eller selvmedisinering så skjønner jeg ikke poenget med å STARTE med f.eks fire stykker.
Joda, man kan alltids starte med en. Men hvis det er rus som er ønskelig så mener jeg at 5mg blir for snaut, selv for en uten nevneverdig toleranse. Men meg om det.

Hvis det er medisinsk øyemed så blir det naturligvis noe annet.
Takk folkens, det er bare en diskusjon jeg har med noen, vi er litt uenige om hvor mange mg som er safe å ta. Jeg har ikke egentlig peiling, men diskusjonspartner mener at 15 mg i en sleng er helt trygt, og at man fint vil kunne gjøre greit rede for seg med det innabords, selv om man blir sløvet. Er det riktig at det er en moderat dose?
Edit: det handler om å dempe fylleangst.
Sist endret av Mightyflower; 30. juni 2015 kl. 11:03.
Hvis du skal bruke det for å dempe fylleangst så trenger du nok ikke så veldig mye. Hva som er moderat dose varierer fra hvem du spør. Jeg fikk utskrevet 3x5mg daglig fra psykiater, mens fastlegen min mente 5mg var mer enn nok. Overdosering på valium skal en del til. Ta en eller to, kjenn litt på det og ta eventuelt en til hvis det ikke holder. Det er et hurtigvirkende medikament.
Okay. Da tolker jeg det som at jeg ikke behøver være bekymret på noen måte for at han tar15 mg en eller to ganger i løpet av dagen
5-10 mg holder for fyllesjuke om du ikke har brukt de før. er noe dritt at man blir så fort innspist på de. trenger minst 10x5 mg for å få go effekt av dem nå. bytta til rivo da funker bedre de hehe.