Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 9922
Heisann!

Er det noen som har erfaring med å blande disse to? Tenkte i utgangspunktet å ta 40 mg sobril og 4 paralgin forte. Er det noe som tilsier at jeg ikke burde blande disse to medisinene? Vet at paralgin forte kan slite på leveren men dette blir et engangstilfelle så satser på at leveren min fikser den dosen. Men er det ellers noe annet jeg burde tenke på? Hvor lenge vil rusen vare feks?
Disse to typene medisiner er ingen god ide å blande. Begge hemmer respirasjonen din, og i værste fall sovner du og dør. Det er ikke en veldig stor dose du planlegger å ta, men hva vet vel jeg om hva du tåler. Mitt tips er å ta de hver for seg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har ingen praktisk erfaring med dette, bare lest meg til doseringer og interaksjoner.

Sobril er benzodiazepin og paralgin forte har kodeinsulfat som blir metabolisert til morfin. Begge er CNS-deppressiva, altså sløvende. og vil ha en synergisk effekt. Hvor lenge "rusen" varer aner jeg ikke noe om.
Morfin har en halveringstid på 120 minutter mens Oxazepam har en halveringstid på 15 timer, så paralgin forte pillene vil være ute av systemet ditt lenge før benzodiazepinene.

Det er endel paracetamol i denne dosen: 1700mg, ikke dødelig men heller ikke sunt.
Sist endret av Dodecha; 8. juni 2015 kl. 02:06.
Hei,
Sitter desverre med en alt for lang og dyrekjøpt erfaring med komboen benzo/opiater du snakker om, og jeg vil ikke anbefale deg det i det heletatt. Kroppen din vil nok fikse dette glatt, men det du burde tenke på er ikke hvor lenge rusen vil vare, men hvor kort veien til avhengighet er med slike preparater er.

Hei,
Sitter desverre med en alt for lang og dyrekjøpt erfaring med komboen benzo/opiater du snakker om, og jeg vil ikke anbefale deg det i det heletatt. Kroppen din vil nok fikse dette glatt, men det du burde tenke på er ikke hvor lenge rusen vil vare, men hvor kort veien til avhengighet er med slike preparater er.
Sist endret av LoketorPaaTur; 10. juni 2015 kl. 00:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Syns ikke denne komboen er noe å skryte av i det hele tatt. Personlig funker ikke sobril eller diazepam for den slags skyld særlig godt på meg. Ingen følelse av rus (sammenlignet med samtlige andre illegale stoffer).
Men paralgin derimot, det funker som faen alene og, det. Jeg tar 7 første dag, også 10 neste gang etc...