Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 6717
Dette er en stor del av det som er i Concerta
gir dette en rus?

hva er prisen for concerta på gata, og er det noe marked for det?
mange som snakker om det om dagen, og det ligner veldig på ritalin
det gir rus.

hvis jeg ikke husker feil er concerta og ritalin det samme.
det er jo veldig lett å skaffe ritalin da. Bare man har adhd eller kjenner noen som har det. Rart at ikke alle hyperaktive barn er stinnrike! de kan jo bare selge ritalinen sin.
Nettop, men hva er prisen på concerta da. Dette er jo en depottablett som skal virke i 12 timer. Ganske heftig da, vis man kan highe seg i 12 timer på 2-3 piller
Det er jo en rus bare og si namnet! Gøy! *skrive ned*
2-3 piller hjelper ikke... må ta MANGE flere samma med ritalin ca 70 stk for og få noe rus har jeg hørt..
Ritalin funker som et beroligende stoff over lang tid, og det setter ned matlysten betraktelig
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ritalin fungerer kun beroligende på folk som har ADHD (hyperaktivitet). De som ikke lider av det blir rastløse/oppkvikket av ritalin.
og Ritalin er apedop, ikke noe å hive i seg :P
Ritalin er gøy. Og er heller ikke noe apedop, er mye sunnere enn f.eks ecstasy og amfetamin. Jeg pleide(når jeg holdt på med droger) å dosere fra 2-4 piller. ORalt eller i nesen. Og så røykte jeg litt hasj til. Ah latterkick.
Opprinnelig postet av n00b!
2-3 piller hjelper ikke... må ta MANGE flere samma med ritalin ca 70 stk for og få noe rus har jeg hørt..
Vis hele sitatet...
ja, sleng i deg 70
Opprinnelig postet av n00b!
2-3 piller hjelper ikke... må ta MANGE flere samma med ritalin ca 70 stk for og få noe rus har jeg hørt..
Vis hele sitatet...
Selv jeg som ikke bruker slikt, skjønner at 70 stykker vil være _litt_ mye. Treffende navn du har forresten, N00b...
Ritalin er sentralstimulerende (amfetamin) og gir ikke noen berolignde rus nei. Anngående dosering ville jeg tippe 1 til 4 piller.
▼ ... over en måned senere ... ▼
adhd "barn" blir speeda av ritalin og amfetamin hvis de tar store doser
det er bare det at de får "små" doser og da fungerer det på den måten at de blir mer konsentrerte, roligere, og mindre aggresive. pga det gjør at hjernen produserer mer dopamin, noe adhd "barn" mangler, men tar de "mye" blir de speeda også!

en annen ting; concerta er noe av det samme som ritalin, bare det at du slipper hive i deg piller hele dagen. 1concerta pille fungerer i 12timer

og tror nok man blir rusa av å hive i seg noen. kjøpte 1 concerta pille for 3 røyk av en kamerat av lillebror :P hakke fått den enda, men skulle få noen fler også da. tenkte å prøve å snorte den
Og hvis du har problemer med å skaffe slikt: Stjel fra en liten hyperaktiv unge!