Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3176
Lurte på hvilken virkning man får av e'er og alkohol blandet?

Skal på juleball, og hadde planer om å drikke (nå mener jeg litt, absolutt ikke store mengder.. et par pils)og kanskje spise 1 e, bare for å få litt virkning, uten at det nødvendigvis synes for alle. Hvordan vil dette fungere, og eventuelt med en halv? Vil det synes såpass godt at folk utenifra vil forstå det?

Mulig jeg får doble, har ingen erfaringer med doble før, vil det si at en halv tilsvarer en osv? .. Skjønner jo at dette avhenger av hvor sterke de er, men dere skjønner sikkert poenget mitt (?)

Er takknemlig for all hjelp
Sist endret av nilie; 13. desember 2003 kl. 20:17.
første regel : IKKE bland e og alkohol!
for det første så er det ingen vits og for det andre så er det farlig.

så d så

-papa
Trådstarter
32 3
yeah, takk
Trådstarter
32 3
vel, alt er farlig..
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Spørsmålet er vel egentlig why? du sikkert få deg en passelig tur på e'er alene og hva skal du da med alkohol?
mens man er inne på emnet.. holder en halv e for en newbie? hvor avgjørende er typen for hvor mye man trenger å ta?
Har drukket og spist knapper endel ganger uten noen større problem. Skal man på fest og skjule sitt inntak av knips er dette en dum idé... som oftest får man skikkelig mongo tryne av ecstasy, underkjeven står kanskje ut mer enn normalt + at man flåser og svetter mer enn normalt.

Beste er jo alltids å kjøre kun e, men en pils til kos slår aldri feil.

Dobble knips behøver ikke være så mye kraftigere enn vanlig knips.. Synes mange av de gode gamle variantene funka like bra som den dobble versjonen.

Personlig er jeg motstander av å spise halve knapper. Det har som oftest utrolig liten virkning, så skal du spise ta en hel..

oppfordrer ingen til å innta rusmidler om det er i flytende eller fast form
Trådstarter
32 3
Er egentlig også i mot å spise en halv, når jeg spiser vanligvis vil jeg heller dra den helt ut med flere.
Men nå er jeg altså ute etter liten virkning, bare for kosens skyld..

Takker for svar
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Gravanes:http://www.freakforum.nu/forum/annou...?s=&forumid=70
Man skal ikke oppfordre til bruk, se på dan sin post....
Jeg vil ikke anbefale å spise e, selv om du bare spiser e ett par ganger, så kan du risikere å få nedsatt følelseslivet, og bli deprimert. Selv om e er utrolig gøyt, er det ikke verdt det. Ifølge min mening. Ellers, er ikke noe farlig å blande alkohol og E, men hold deg til minimale mengder alkohol. Bare for kosen.
Trådstarter
32 3
Ja, men så er det en stund siden jeg spiste min første e, så kan vel egentlig gjøre lite med det nå :s
Vet ikke om kommentaren var rettet til meg, eller bare generelt. Uansett. anbefaler heller ikke de som ikke har prøvd å prøve, det er en unik følelse - ja, men den er for unik, det er det som er problemet...

takker for svar
▼ ... over en måned senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av paparoach
første regel : IKKE bland e og alkohol!
for det første så er det ingen vits og for det andre så er det farlig.

så d så

-papa
Vis hele sitatet...
(JA jeg vet jeg svarer på en gammel post)


Da jeg de første gangene spiste ecstasy pleide jeg alltid varme opp med en seks pakkning før jeg spiste knipsen...
Ecstasy fungere mye bedre MED alkohol og jeg har ikke hatt en eneste dårlig erfaring med alkohol, heller uten alkohol..
Alkohol gjør at selve virkningen kan varer lengre, og ja, den gjør det hele bare mye bedre..

Farlig er det vel i utgangspunktet, med eller uten alkohol.

Passer man på å drikke rikelig med vann samtidig med alkohol burde det ikke by på noe større problemer enn da uten alkohol..