Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 938
Ok freaks, har et lite problem. Var ute og reiste (igjen ) og klarte og miste ene gummi knotten/pluggen framme på enden av in-ear øre-pluggen min. Er i Bergen og skall ned til sentrum imorgen og lurte på om noen vet en butikk som selger slike til en rimelig pris. Det eneste jeg fant var teknikkmagasinet som skulle ha 50kr for et sett. Noen som vet noen billigere i sentrum?

-spørsmåltegn?
Sist endret av nso; 21. februar 2013 kl. 23:04.
er 50 så mye da? tror du må regne med den prisen
Nei, men det er ute i aasane og jeg må da enten ta buss eller taxi og da kan jeg nesten bare kjøpe et nytt sett med plugger.

Edit innlegg 200
Sist endret av Spørsmåltegn?; 21. februar 2013 kl. 22:45.
ClasOhlson på storsenteret, eller radiohuset vindenes kanskje?
Tror platekompaniet selger noen slike, men tror nok du må litt opp i pris. Rundt 200,-
Er bare til å stikke innom platekompaniet på torgalmenningen og sjekke.. Mulig de har billigere enn det også.
Clasern selger et sett til 40 spenn elns
når jeg mista min dro jeg bare innom spaceworld og fikk plukket ut en som var tilnærmet lik den andre. tror jeg betalte 10 kr for det.
Prøv på Musikkmagasinet. De kan muligens hjelpe deg. Ligger rimelig sentrumsnært også, ikke så langt fra kinoen.
Det ble clas, var ingen som hadde etter det jeg fant.