Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5450
Hei...
Jeg og en kompis har skaffet oss 2 Concerta 54 mg tabletter.

Vi skal prøve en hver, men vet ikke om vi skal sniffe eller svelge de?
Har lest her att det trekker bedre til seg med sniffing.

Men vill 1 tablett være nok til hver?
Hvordan kan man de til å vare i en mindre periode?

Er newbie på sånt, men har lest en del om det.
om dere velger å svelge husk og dele eller tygge de for å få en rus effekt.. om dere snårter vil dere mærke masse avfall som skaper "lim" i nesa^^ men det funker^^ dose avhenger på hvilken erfaring dere har med rus generelt...
Det må vell smake dritt?
haha, da tror jeg vi dropper sniffingen
Har egentli null erfaring på rus generelt.

Hvordan skal jeg ta pillene? Skal jeg skrape av det ytterste delen, eller dele den i to?
del den i to og svelg den med drikke:P funka når jeg gjorde det for mange år siden.. det skal gå fint at dere tar en hver...

Nå regner jeg med at noen er smarte nok til å skrive en Moralpreken om at dere ikke burde begi dere ut i et rus liv osv osv..
Okei

haha, tror vell de har gitt opp morlapreken!

Men det er pulver inne i den ja? vi skal kaste det som er i rundt pillen?
Tygg hele dritten da vel så er du sikker på å ikke miste noe virkestoff, litt vond smak i kjeften må du tåle når du absolutt skal ruse deg på et legemiddel i kapselform. Putt noe brus i munnen og tygg Concertaen godt med fortennene slik at ikke alt blir sittenes fast i hjørnetennene og svelg. Nam.
Nei nei, man legger tabletten oppi vann, for å få bort det røde og kutter av det brune og rosa med en kniv, slik at man bare har det hvite. Så knuser man med hammer, og tar av det "papiret" som er på utsiden. Samle alt det hvite og hakk det så smått som mulig, så deler man det inn i 4 linjer. Ta 1 linje først(bruk et sugerør, stapp det langt oppi nesa) og juster etter 10-20 min. Gjør det samme med neste tablett. 1 tablett er en god første gangs dose. Merk at du får en heftig nedtur! Jeg fikk hjertedunk, vondt i brystet etter 1 tablett. Fikk ikke sove hele natta heller, og ble ekstremt sliten. Han jeg snortet med fikk ekstremt vondt i magen, en hard nedtur. Men han hadde tatt svelget en tablett før vi snortet.
Sist endret av ReaXztioN; 1. desember 2010 kl. 10:41.
Det ble veldig stille fra Otis? Har du prøvet det? Jeg er litt nysgjerrig på hvordan du gjordet det eller har tenkt og gjøre det?
Sniffing er bare griseri og waste. Knus dem, enten hele tabletten, eller slik ReaXztioN beskriver, og svelg dem.
Yepp, skitten måte å få rus på, store klomper som henger seg i nesa.

Best å bare holde seg unna, bedre med bønne Prøvde som nødløsning, siden vi ikke fikk mekket bønne.

Inlegget mitt ble litt rotete, men sitter på skolen.
Sist endret av ReaXztioN; 1. desember 2010 kl. 13:06.
hehe, har ikke vert på pc'en på en liten stund skjønner du

Men, tror nok vi tygger det istede for å sniffe det
ville heller anbefalt å "droppe" dem:P
Sitat av ReaXztioN Vis innlegg
Nei nei, man legger tabletten oppi vann, for å få bort det røde og kutter av det brune og rosa med en kniv, slik at man bare har det hvite. Så knuser man med hammer, og tar av det "papiret" som er på utsiden. Samle alt det hvite og hakk det så smått som mulig, så deler man det inn i 4 linjer. Ta 1 linje først(bruk et sugerør, stapp det langt oppi nesa) og juster etter 10-20 min. Gjør det samme med neste tablett. 1 tablett er en god første gangs dose. Merk at du får en heftig nedtur! Jeg fikk hjertedunk, vondt i brystet etter 1 tablett. Fikk ikke sove hele natta heller, og ble ekstremt sliten. Han jeg snortet med fikk ekstremt vondt i magen, en hard nedtur. Men han hadde tatt svelget en tablett før vi snortet.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett mange hevde at det kun er virkestoff i den ene delen av tabletten, men aldri fått det bevist. Er det noen som har troverdige kilder på at dette stemmer?

Selv tror jeg ikke det har noe å si.

PS: Dropp å sniffe pillene, du har ikke lyst på bindemiddel i lungene. Å spise de fungerer helt fint.
Det eneste som er dritt med Conzerta eller hvordan det skrivest er depoet , er vell forsåvitt det samme i conz som i rita? eller tar jeg helt feil nå ?

Depoet mener jeg skal være det ytterste laget som du kan skrape bort med en kniv eller så kan du legge dem i et lite glass vann til dem blir litt mykere for å lettere skrape bort depoet.

Viss jeg tar helt feil nå så må noen rette meg :P takk
Fikk ingen effekt av 1 oppdelt pille. Eneste som skjedde meg var at jeg fikk stikking i hjertet og jeg begynte å bite meg selv i leppen.
Sitat av Otis Vis innlegg
Fikk ingen effekt av 1 oppdelt pille. Eneste som skjedde meg var at jeg fikk stikking i hjertet og jeg begynte å bite meg selv i leppen.
Vis hele sitatet...
vel det er jo stort sett det som skjer ved så lave doser...
Sitat av fetter Vis innlegg
vel det er jo stort sett det som skjer ved så lave doser...
Vis hele sitatet...
Skal jeg prøve med 2 stk neste gang eller?
hvis du allerede har bestemt deg for at det blir en neste gang, så er det jo ikke mye jeg kan si for å stoppe deg, men hvorfor ikke drite i hele greia?
Sitat av Otis Vis innlegg
Fikk ingen effekt av 1 oppdelt pille. Eneste som skjedde meg var at jeg fikk stikking i hjertet og jeg begynte å bite meg selv i leppen.
Vis hele sitatet...
Nja, har aldri kjent noe av en pille på 54mg, med mindre jeg drakk ti øl i tillegg, da merka jeg litt kick her og der.
Sitat av Otis Vis innlegg
Skal jeg prøve med 2 stk neste gang eller?
Vis hele sitatet...
Nei, det syntes jeg ikke. Om du opplever 'stikking i hjertet' av en halv concerta syns jeg ikke du skal bruke sentralstimulerende stoffer i det hele tatt. (jeg så ikke at du skrev det sist, kun dette med leppa)
Sitat av fetter Vis innlegg
Nei, det syntes jeg ikke. Om du opplever 'stikking i hjertet' av en halv concerta syns jeg ikke du skal bruke sentralstimulerende stoffer i det hele tatt. (jeg så ikke at du skrev det sist, kun dette med leppa)
Vis hele sitatet...
Okei. Det var ikke snakk om hard stikking i hjertet, men det kjentes.
Sentralstimulerende stoffer betyr?

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
hvis du allerede har bestemt deg for at det blir en neste gang, så er det jo ikke mye jeg kan si for å stoppe deg, men hvorfor ikke drite i hele greia?
Vis hele sitatet...
Får se hva som skjer. Er disse pillene så farlige hvis man prøver seg frem til en rus?

Hvis jeg tar 1,1/2 tabletter neste gang da?
Har Adhd og har brukt nyaktig disse pillene selv. Har gitt det til kompiser som har svelget dem, de har fått minimal effekt, bare en liten trang til å gjøre noe hele tiden.
IKKE kombiner disse pillene med alkohol, det kan være farlig!

men vil bare nevne at 54mg er for lite for å få noe særlig effekt, dere trenger et par til hver(Annbefaler det ikke)
Hvem er det som holder på å sletter postene mine her inne da? Tilbake til post.. Concerta er noe dritt, ikke noe spesielt bra rus heller og ikke bra for kroppen din. Om du er jævli gira på en god rus, kan det kanskje være bedre å bare gå får ett brett cola? er bedre enn den dær Concertan i alle fall :P
Smak og behag Bassalf. Jeg har kost meg med concerta ved flere anledninger, jeg liker dog "sukkerrus" svært dårlig så ett brett med cola høres helt jævlig ut. Men det er ikke så veldig spennende concerta, koffein er ganske heftig ved stor nok dose det og, ett bedre alternativ spør du meg, helst redbull fordi det inneholder tauarin(?) som skal motvirker bivirkningene koffein gir.
Sitat av Otis Vis innlegg
Okei. Det var ikke snakk om hard stikking i hjertet, men det kjentes.
Sentralstimulerende stoffer betyr?
Vis hele sitatet...
Stimulant.

Jeg kan ikke si noe om hva den stikkingen var da jeg ikke er lege, men siden stimulanter generelt sett er belastende for hjertet ville jeg vært forsiktig.

Sitat av Bassalf Vis innlegg
Hvem er det som holder på å sletter postene mine her inne da? Tilbake til post.. Concerta er noe dritt, ikke noe spesielt bra rus heller og ikke bra for kroppen din. Om du er jævli gira på en god rus, kan det kanskje være bedre å bare gå får ett brett cola? er bedre enn den dær Concertan i alle fall :P
Vis hele sitatet...
På hvilken måte er concerta 'noe dritt'?
Ikke at jeg er noen fanboi, men vil gjerne høre grunnen..

Hvorvidt det er sunnere å drikke et brett med cola, som inneholder store mengder sukker og koffein, enn å spise en concerta er oppe for diskusjon. Det kommer selvfølgelig ann på bruken, men jeg vil tro kroppen sliter mer med den sukker-suppa enn med en pille metylfenidat.
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Hvem er det som holder på å sletter postene mine her inne da? Tilbake til post.. Concerta er noe dritt, ikke noe spesielt bra rus heller og ikke bra for kroppen din. Om du er jævli gira på en god rus, kan det kanskje være bedre å bare gå får ett brett cola? er bedre enn den dær Concertan i alle fall :P
Vis hele sitatet...
Hehe, cola funker ikke på meg

Sitat av fetter Vis innlegg
Stimulant.

Jeg kan ikke si noe om hva den stikkingen var da jeg ikke er lege, men siden stimulanter generelt sett er belastende for hjertet ville jeg vært forsiktig.



På hvilken måte er concerta 'noe dritt'?
Ikke at jeg er noen fanboi, men vil gjerne høre grunnen..

Hvorvidt det er sunnere å drikke et brett med cola, som inneholder store mengder sukker og koffein, enn å spise en concerta er oppe for diskusjon. Det kommer selvfølgelig ann på bruken, men jeg vil tro kroppen sliter mer med den sukker-suppa enn med en pille metylfenidat.
Vis hele sitatet...
Tror du det er på grunn av tong belastning på hjertet, som lager den stikkingen?

Ritalin har du i 4 timer? Hvor mange av dem må til for å få en god rus da ca?
Vet at det er fra person til person, men som ca.

Koffein, har jeg prøvd for å holde meg våken mange ganger men synes at det ikke funker så godt. Eneste som kan funke, er hvis jeg kjøper ca 8 stk redbul så kjenner jeg det eller en termos med kaffe.
Sist endret av Amoods; 8. desember 2010 kl. 23:19.