Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1698
Noen som vet om det er mulig å ekstrahere morfinet i kozylan?
Du burde søke på forumet før du lager ny tråd... Vet ikke om tråden jeg linker til gir svaret, men det er garantert tatt opp før. Google er også en fin bil.

Men spørsmålet er selvsagt hvorfor du skal ekstrahere morfinpreparatet? Den store legemiddeltråden kan også være til hjelp.
Sist endret av httpwhat; 25. november 2010 kl. 20:17.
Sorry burde selvsagt søkt først. Ang. hvorfor er forsi jeg sliter med angst og uro. Føler jeg får alt for lite medikamenter av fastlegen og går i ukesvis med plager før jeg kan be om ny resept. Er derfor ute etter alternative beroligende preperater. MEn føler meg litt som en missbruker når jeg må hyle nedpå hostesaft for å roe angsten. Synes det hadde vert bedre å ekstrahere det og ta det i moderate doser.
Indikasjoner for Cosylan er luftveisirritasjoner og vedvarende tørrhoste ved infeksjoner i de øvre luftveier. Opiater er ikke egnet til å behandle angst og uro. Diskuter kognitiv terapi og mulig bruk av SSRI\MAO-A-hemmere\pregabalin med fastlegen din. Benzodiazepiner kan brukes, men kun til begrenset symptomatisk behandling. Høres for min del mer ut som du er ute etter å ekstrahere kodein (virkestoffet i cosylan) for å oppnå rus, noe som ikke er noe særlig når du har en angstlidelse.
Ser den.

Skift fastlege ihvertfall.