Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2058
valium
1.økt eller minsket konsentrasjon ved "mild bruk"?
2. leste en artikkel om at eldre får bedre hukommelse når de spiser valium, noen som har peil på om dette gjelder yngre folk også? (burde jo ikke være noe forskjell der)
Sist endret av AtheSun; 3. juni 2007 kl. 21:10.
Du får dårlig hukommelse og dårligere konsetrasjon av valium, og regner med ett langvarig bruk ikke forbedrer dette. Kava Kava derimot hjelper på konsetrasjon, hukommelse og reaksjonsevne samtidig som den har en bedøvende effekt lignende valium, og vel så smertestillende.

Jeg sier fuck valium å kjøp deg heller noe kava kava. Det er naturlig og ikke avhengighetsskapende. Mer info her http://en.wikipedia.org/wiki/Kava
Sist endret av chronichead; 3. juni 2007 kl. 21:20.
Trådstarter
10 0
Sitat av chronichead
Du får dårlig hukommelse og dårligere konsetrasjon av valium, og regner med ett langvarig bruk ikke forbedrer dette. Kava Kava derimot hjelper på konsetrasjon, hukommelse og reaksjonsevne samtidig som den har en bedøvende effekt lignende valium, og vel så smertestillende.

Jeg sier fuck valium å kjøp deg heller noe kava kava. Det er naturlig og ikke avhengighetsskapende. Mer info her http://en.wikipedia.org/wiki/Kava
Vis hele sitatet...


Jo takk for svar, jeg er klar over dette, men hvor får jeg tak i kava? er dette lovlig, i så fall er det nok reseptbelagt?
Sist endret av AtheSun; 3. juni 2007 kl. 21:27.
Sendte deg en PM. Det skal være lovlig såvidt jeg har forstått, men kan være det er reseptbelagt? ikke helt sikker på det. Men husk, virkningen av kava er ikke diazepam, det er kava.
Trådstarter
10 0
ja så dette, er dette en side jeg kan stole på. du gav uttrykk for at du har kjøpt derifra selv?
hva er virkningen på kava bortsett ifra at det er avslappende?

virker å være samme greiene som valerina forte?
Sist endret av AtheSun; 3. juni 2007 kl. 22:12.
Recent clinical studies have shown that the herb kava is a safe nonaddictive anti-anxiety medicine, and as effective as prescription anxiety agents containing benzodiazepines such as valium. While benzodiazepines tend to promote lethargy and mental impairment, kava has been shown to improve concentration, memory, and reaction time for people suffering from anxiety. Kava has been clinically demonstrated as a means of achieving a state of relaxation without the adverse side effects.
Utdrag fra Norsk Wikipedia:
-- langvarig bruk av kava i større mengder kan medføre hudreaksjon der huden flasser av som fiskeskjell.

Forsiktig, nå..
Sist endret av lilleb0; 3. juni 2007 kl. 22:25.
Trådstarter
10 0
Sitat av lichbu
Utdrag fra Norsk Wikipedia:
-- langvarig bruk av kava i større mengder kan medføre hudreaksjon der huden flasser av som fiskeskjell.

Forsiktig, nå..
Vis hele sitatet...
dette hørtes rimelig skummelt ut ja, fiskehud er ikke helt min ting
i større mengder ja Tørr ikke gå inn på hva langvarig bruk av diazepam gjør i større mengder
.. Blir ikke små menger gi deg småekkel, _tørr_ hud, da? ^^
Æsj og isj.. holder meg til koffein og pugging jeg
Trådstarter
10 0
Sitat av lichbu
.. Blir ikke små menger gi deg småekkel, _tørr_ hud, da? ^^
Æsj og isj.. holder meg til koffein og pugging jeg
Vis hele sitatet...
pugging er for kjerringer:P Neida, men sliter litt med konsentrasjonen for tida.
Nei det vil det ikke gjøre, det er ikke syre for huden akkurat.

"Kava contains lactones that bind to skin proteins forming antigens which then lead to the allergic response. Discontinuation or reduction of consumption resolves the effects."
Sover og spiser du nok, da?
.. kan jo hende det bare er det som trengs, vettu
Sist endret av lilleb0; 3. juni 2007 kl. 22:47.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kjøpte 100 blå valium, ardin og husker ingen ting fra 4 dager. Jeg våkent opp og posen min var tom og datoen viste 4 dager frem i tid. Jeg hadde visstnok kjøpt 10g hasj av en kompis også, men det må jeg ha røyket opp siden fant den ikke igjen. Lå bare en bong på rommet som ikke var der 4 dager før.
Det var en kveld jeg spiste 15, jeg våknet opp ved siden av senga og det så ut som noen hadde rasert rommet mitt.
En kveld på fylla spiste jeg 8stk og endte opp med å bli lagt i håndjern av politiet og måtte sove på glattcella ettersom jeg hadde gått amokk og angripi personen som bodde i nabohuset til der festen var.