Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 8879
Paralgin Forte noe å ruse seg på? hva skjer da?? hvor mye ska man ta? bivirkninger?
Ja det er mulig å ruse seg på. Spis 5 stk og prøv deg fram. Det er jævla usundt på lever'n pga paracetamolen som også er i tillegg til codein, som er stoffet man får rus av
har sett folk spy opp masse grønn-gul guffe etter bare å ha spist 8 stk så vær forsiktig :P
Sist endret av halla; 11. april 2006 kl. 22:12.
jeg spiste en gang 10stk paragin forte når jeg var dritings.. Det eneste som skjedde var at jeg seila om på gulvet og våkna dagen etterpå mer fyllesjuk en vanlig.. Kompisen min spiste 30stk(!) Han sov på ett kjøkkengulv til dagen etterpå og klarte så vidt å reise seg på beina når våkna.. Da hadde vi prøvd å vekke ett uvisst antall ganger og det var umulig å få vekt han.

Mitt forslag er at du enten drekker deg dritings eller kjøper deg no bra shit og koser deg med det isteden..

Du kan prøve å ekstrakthere kodeinen. Og fra der konvertere kodein til morfin, og der igjen igjen fremstille heroin av morfinen.
Til deg vil jeg kun anbefale første trinn. Da slipper du paractamolen, og du belaster leveren mindre.
Når en tar droger, samtidig som de mest sansynlig blir tatt opp lettere enn viss du svelger tabelettene.
pf + valium= snadder
Spis noen av disse til dagen, og du kan glemme å dra på dass på en stund.
Trur ikke det er det smarteste i verden å gjøre.. Fyr heller opp en joint eller to du
Okay folkens:

Paragin forte inneholder kodein. Når kodein brytes ned i kroppen blir dette til morfin, bare med en annen struktur. Med andre ord, dette er morfin i pilleform. Det er lett å bli avhengig av disse.
Sitat av aisLos
Okay folkens:

Paragin forte inneholder kodein. Når kodein brytes ned i kroppen blir dette til morfin, bare med en annen struktur. Med andre ord, dette er morfin i pilleform. Det er lett å bli avhengig av disse.
Vis hele sitatet...
Det stemmer å hvis du tar for mange av de på en gang påvirker det sentralnervesystemet. som er meget ubehagelig. skjedde med meg etter 12 stk på en dag...
Sitat av druefis
Det stemmer å hvis du tar for mange av de på en gang påvirker det sentralnervesystemet. som er meget ubehagelig. skjedde med meg etter 12 stk på en dag...
Vis hele sitatet...
Virkelig en ekspert uttalelse. ALLE substanser som gir rus påvirker sentralnervesystemet. Bare på forskjellig måte.
Drar du deg en stripe amfetamin øker aktiviteten i sentralnervesystemet. Setter du deg et skudd heroin, minker den.
Sitat av InTrance
Virkelig en ekspert uttalelse. ALLE substanser som gir rus påvirker sentralnervesystemet. Bare på forskjellig måte.
Drar du deg en stripe amfetamin øker aktiviteten i sentralnervesystemet. Setter du deg et skudd heroin, minker den.
Vis hele sitatet...
Jada, jeg er amatør, men følelsen var ikk e god ihvertfall...pf er kickstarter på benzo!
ALLE rusmiddler paavirker sentralnervesystemet?? d va da jaffal en ekspertuttalelse...

30 pf ??? den fyren som passa ut av d boer gaa og sjekke lever og nyrene for permanent skade... 30x500mg paracetamol er d som regnes som doedelig dose for en voksen mann!

spis 3 pf, med noen pils...kun et par pils for aa komme igang....deretter trykker du 2-3 pf i timen og legger deg i senga og strekker deg.... ikke noe partydop spoer du meg, men har du en svart dag og bare vil laxan i senga saa gir d en nice varm opiod buzz i magen... og du kjeder deg ikke noe saerlig....

men pf er nasty piller.... eneste er vel om du siler vekk mesteparten av paracetamolen men stort sett gidder ikke folk aa stresse me d... ikke jeg hvertfall... og de fleste jeg kjenner holder seg vekke fra pf.... spis heller noen valium! mye sikrere
men er det veldig skadelig? anbefales ikke når jeg har føkka lever fra før etter for mye paracet? og valium, hvor får man kjøpt det?

hmm... knuse paralgin forte, å ha det oppi vann? å la det stå over natta og drikke??? hvorfor? det skjønte jeg fint lite av..

Redigert av mod.
Sist endret av Tias; 12. april 2006 kl. 15:01.
Det er for å få i deg codein uten å få i deg paracetamol
Sitat av charras
ALLE rusmiddler paavirker sentralnervesystemet?? d va da jaffal en ekspertuttalelse.
Vis hele sitatet...
For det første. Dette er noe sms opplegg hvor du trenger å begrense deg tl 160 tgn. Viss du leser reglene vil du finn ut vi her på forumet skriver Norsk. Ikke sms og dialekt.
Og jeg står fult ved lag ved utalelsen. Eneste jeg er noe i tvil på er hvordan lsd virker, men det er jo et mysterium for de fremeste på området også. Men teorien er både med sopp og lsd at de blokkerer serotonin. (5-hydroxytryptamin). Og viss ikke jeg tar feil, er vel dette også endel av sentralnervesystem
Siden du tydeligvis har veldig gode greie på den kjemiske virkningen av div droger, på menneske hjernen. Så kan du få lov til å belyse meg om hvilke stoffer som ikke påvirker sentralnervesystemet.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Vampire Boy:
Paralgin Forte noe å ruse seg på? hva skjer da?? hvor mye ska man ta? bivirkninger?

Hver tablett inneholder 30mg Codein og 500 mg Paracetamol ..
Jeg vil ikke anbefalle deg å ruse Paralgin Forte. Grunnen er at det er så stor mengder Paracetamol i tablettene, og Paracetamol skader og ødelegger leveren mer enn mye annet.
Personer som ruser seg på piller, spiser ofte :
Valium,Stesolid,Vival ( diazepam ). Apodorm, Mogadon ( Nitrazapam ). Rohypnol, Flunimpam ( Flunitrazepam ) Sobril, Alopam ( Oxazepam ). osv. Alt dette går inn under gruppen Benzodiazepiner, derav navnet Benzo`er.
Sammen med Opiater som mange bruker, heter foreksempel:
Dolcontin ( morfin sulfat-> codein lignedne stoff ). Ketogan ( morfin,codein lignedne stoff ). Subutex, Themgesik ( Buprenorfin, morfin,codein lignende stoff ).

Det finnes også flere typer stoffer, men de sistnevnte stoffene er da noe av det som du vil føle som rus av paralgin F.
Codein får deg til å føle deg slapp. Bivirkingene kan være Kløe, kvalme, hetetokter, slapphet, døsighet, problemer med å tisse.
Det kan virke rart, men disse bivirkningene er noe av det som de som bruker disse stoffene liker. Kløe, døsighet, slapphet . Kanskje ikke kvalme, men dette er noe av det som morfinister og heronister liker.
Bivirkningen på Paralgin Forte er vel igrunn lik.
Av egen erfaring vet jeg at hvis du prøver å ruse deg på dem må man da ta endel tabletter (5 eller mer) før det fungerer, i tilleg til at rusen er kortvarig, må mann gjerne røyke hasj før at man egentlig merker effekten av dem.
Jeg vil oppfordre deg til å bruke disse som som legen har skrevet de ut, eller bare la vær med hele opplegget. Det blir for dumt til å ruse seg på paralgin forte. Har man smerter er det en annen ting, men å ruse seg på de synest ihvertfall jeg at det er tåpelig.
Vil bare legge til at paracetamolens virkningsstyrke er individuell. Selv er jeg muligens ganske overfølsom, siden jeg lå og spøy magesyre i fire timer etter å ha tatt 10 Forte. Det var en ganske fjern og ikke så gøyal rus i en time eller to, så var det spying i timesvis.. Det lukta rart av pisset mitt i 2-3 måneder etterpå, og rapene mine "smakte" rart også i like lang tid. Uff.
jeg skriver ae oe aa fordi jeg befinner meg i thailand og d er fokkings stress aa skifte mellom norsk engelsk thai tastaturoutlay og stress aa finne de riktige tastene osv... whatever

ang sentralnervesystemet... http://en.wikipedia.org/wiki/Psychoactive_drug

ta for eksempel hallucinogener, tryptaminer, og atropiner som alle paavirker hjernen paa flere omraader enn sentralnervesystemer...

personlig vil jeg si at tryptaminer og salvinorin paavirker helt andre deler av hjernen en sentralnervesystemet... http://en.wikipedia.org/wiki/Pineal_Gland

bare eksempler, vil ikke fighte men reagerer bare paa "ekspertuttalelser" da fint lite av oss er eksperter paa noen omraader, meg inkudert... d hindrer bare fri flyt av info ...

no offence...
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
InTrance sier:
Jeg snakker om "d" istedenfor "det" og "jaffal" istedenfor "ihvertfall". Tastaturoppsettet skjønte jeg
Vil langt ifra kalle meg en ekspert, men se hva jeg svarte på først. Synes den utalelsen var enda mer håpløs enn du overhodet kan mene om mn. (jeg er rimelig sikker på at jeg har rett, selvom det kan også spille inn på andre ting)
Og selvom de fungerer på flere områder, så utelukker vel ikke det sentralnervesystemet? Står også at stoffene som den kjertelene du nevner produserer stoffer som har funksjoner i sentralnervesystemet. Samt at det er teorier om at den produserer DMT, men DMT er jo ikke det eneste tryptaminet. Og selvom kjertelen skulle produserer det, vil ikke det nødvendigvis si at reseptorene sitter der. Samme med balla dine det(viss du er hankjønn tho)
Står også at den blir påvirket av kokain, noe som ihvertfall sentralnervesystemet gjør.
Hva salvorin angår har jeg ikke anelse, men jeg tror ihvertfall at sentralnervesytemet spiller litt inn
Vil ikke krangle jeg heller, skal innrømme jeg var kvass med den utalelsen. Da det finnes vanvittig mange rusgivende stoffer. Men ihvertfall, min teori er at alt må igjennom der. Og at de fleste reseptorene finnes der. At det virker på andre ting, tror jeg også.
right on! er enig med hva du skriver, og jeg ville ikke "disse" din uttalelse ang. sentralnervesystemet... er enig med at de fleste rusmiddler som paavirker sansene dine maa gaa gjennom sentralnervesystemet paa en maate, eller paavirke sns indirekte.. men jeg syns at spesielt salvia divinorum har virkninger som jeg mener er "over" dette nivaaet... jeg foeler med salvia at jeg ikke kan sette fingen paa noe som blir "forvrengt" i sansene mine, men at hele oppfattelsen/perspektivet blir forvrengt... synes salvia er det vanskeligste rusmiddelet aa forklare effekten av. derfor syns jeg at din uttalelse kanskje ble ekskluderende for disse perspektivene av rus...

har baller "tho" ! :P og er fullnorsk!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Paralgin forte e defentli nåkka å ruse seg på!! har spist 350stk iløpet av en måned... men igjen, kansje blitt litt avhengi? Har ikke grunn lenger til å få paralgin forte hos legen, å prøve desperat å finne en unnskyldning til å få..
pfnam: håper virkelig du bomma på tastaturet å skulle skrive 35stk... pf er noe kjedlig dritt, fikk det da jeg brakk ribbeina, og fikk Pfene til en kompis da han brakk foten (han var allergisk elns dritt)

anyways, det eneste pf gir av rus er en avslappende svimlende rus... da jeg gikk på mine egne pf som jeg fikk av legen fulgte jeg det legen hadde sagt og rusla rundt 90% i søvne 24timer i døgnet... hadde noen morsomme halv-våkne drømmer, men thats it... point beeing... skal du knaske piller anbefaler jeg Rivotril =) føkker hukommelsen litt dagen derpå sammen med alkohol... men god rus... ikke så lett å få på resept toh... så det blir nok litt telefoner ja=)

lykke til, å drit i å knask pf

ps: gammel tråd^^ nesten 1års dag osv^^