Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9299
Noen som kan si meg hva Flunipan / flunipam egentlig er?
Hva er det de blir skrevet ut på resept for?
Hvilken effekt får du av det i edru form og hvordan blir du av dem når du drikker osv?
Flunitrazepam er et potent benzodiazepin og brukes hovedsaklig til å behandle pasienter med søvnforstyrrelser. Står mer enn du noen gang vil lese, her: http://en.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam
Flunitrazepam er virkestoffet i b.la. Flunipam.

Om målet er å få Flunipam på resept har du en fin vei foran deg, lykke til.
Flunipan er vel akkurat samme som Hyppere tar jeg ikke helt feil.
Det stemmer. Rohypnol og flunipam inneholder begge det aktive stoffet flunitrazepam.
Sitat av empty
Flunipan er vel akkurat samme som Hyppere tar jeg ikke helt feil.
Vis hele sitatet...
Akkurat og akkurat. Jeg mener det er en forskjell, men mange er ofte uenig. Det kommer bare ann på mengden sier de. Bullshit sier jeg Men virkestoffet er jo det samme da så...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Effektene er typisk sløvende, apedop form (om du tar mange nok) som det heter.
Man mister all samvittighet og kan opptre ganske aggressivt i noen situasjoner.
Vær forsiktig med alkoholkombinasjon, sedativer + sedativer = ikke pust i værre tilfeller.
Angående dose bruker vel first timers 2-3 piller, dog folk med tolleranse kan knaske mange uten å se merkbart ruset ut.

wtf_pills: akkurat samme virkestoff, forskjellen du beskriver er enten placebo eller så har du kanskje vært borti piller produsert i undergrunnen.
Sist endret av Dodecha; 21. mars 2007 kl. 21:43.