Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5324
noen som har røkt paralgin forte her? isåfall, åssen virkning kontra å spise gir det? har et par liggendes og tenkte det kunne prøves kanskje..
Jeg er ikke sikker, men tviler i grunn at kodein er så glad i varme.
Prøv heller å ekstraktere virkestoffet.
Viss du søker rundt litt på forumet finner du oppskrift.
ødlegger all effekt såfremt du ikke har spessielt røykeutstyr
Husker jeg gjorde det da jeg var liten, tror den eneste effekten den ga var placebo.
Sitat av blackduck
ødlegger all effekt såfremt du ikke har spessielt røykeutstyr
Vis hele sitatet...
Hva slags utstyr skulle det ha vært?
Sitat av InTrance
Hva slags utstyr skulle det ha vært?
Vis hele sitatet...
har ikke peiling.. ;P.. tryllepulverpiper? ;P
Kodein regnes jo som et av de mest aktive stoffene i opium og
opium røykes som oftest. Jeg er på ingen måte sikker, men jeg tror
kodein kan røykes, sånn teoretisk sett.

Imidlertid inneholder Paralgin Forte en masse annen dritt som man ikke vil ha i lungene.
Uansett om man skal røyke eller innta oralt vil jeg annbefale å ekstrahere kodeinet som InTrance sier.
Hvordan beskrives her: http://www.erowid.org/pharms/codeine...tml#extraction

Husk at kodein er et reseptpliktig legemiddel og avhengighetsdannende.
En kan røyke Crystal Meth, men ikke amfetamin sulfat(det som er vanlig her i landet).
Selvom dette kjemisk er veldig like stoffer.
Så det er mulig det går ann, men ser ikke ut som noen er sikker i sin sak.
InTrance: Kan man ikke røyke "vanlig" amf? Det visste jeg ikke.
Jeg vet det ikke er vanlig, men jeg trodde da det var mulig.
Jeg finner ikke noe som bekrefter mine teorier.
Men var ihvertfall det jeg ble fortalt da jeg satt å vuderte å prøve og røyke speed.
Er eteller annet med den metyl-gruppen hos metamfetamin som gjør det takler det, regner med at det må foreligge som base før det og går.
vanlig amfetamin sulfat er ikke røykbart nei, men det går an å lage en freebase av det så det går an å røyke det. se til den marsipan tråden eller noe. det er freebase amfetamin sulfat som ER røykbart.

skal du først bruke ett rusmiddel med en jævlig nedtur så røyk det for å få mest ut av "turen", eller skyt det for maks effekt.

kan også nevnes at nedturen er relativt kortere hvis du skyter det eller røyker det når det gjelder mange stoffer siden disse metodene har sterkest effekt.

on-topic så er du jævlig dum om du prøver å røyke paralgin forte. ikke røyk piller, de er laget for å svelges. og jeg kommer ikke på noen annen måte enn å skyte det for å få noe bedre effekter ut av det hvis det er det du tenker på. og selv da vil du ikke få noe særlig bra rus, kodein er den nest svakeste opiaten.. husker ikke hva navnet på den svakeste var og gidder heller ikke å sjekke nå. men uansett, kodein er boss.
Har vært borti personer som sier det fungerer..

En kompis av meg sier det fungerer bedre dersom det røykes ..
(knuses og røykes med tobakk og/eller gress)

Dvs. ingen spesiell rus relatert til det, men smertelindringen fungerer visstnok bedre..
Men ikkje veit jeg ..

Aldri testet og kommer nok ikke til å teste heller
Sist endret av CannaBisken; 11. oktober 2005 kl. 10:42.
det er tragisk hvor dumme folk er idag... kodein er røykbart tror jeg. siden det er litt kodein i opium også. men ikke røyk piller for faen. og om jeg fikk tilbud mellomen sigarett eller å røyke kodein så hadde jeg valgt en sigarett over kodein ANYDAY fordi kodein suger.

EDIT: IKKE RØYK PILLER! måtte bare si det igjen.
Sist endret av XTC; 11. oktober 2005 kl. 10:47.
Kodein ødelegges ved høy temp. og er bare 1-2% av opiumen. 4-15% er morfin tror jeg, så er ikke stor del av opiumsrusen! Ikke røyk det. Idioti, spør du meg
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg røyka mange palargin forte før, da jeg likte å teste alt mulig. ingen rus, bare ubehagelig i halsen, og stygg smak. kansje jeg ble ørlite grann sløv av det, men sikkert bare på grunn av den driten man får i seg av å røyke det, eller bare fordi jeg var skev. ikke å anbefale. ikke sniff det heller, det svir. skal du bruke palargin forte så lag kodein ekstrakt