Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1050
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er det safeste stoffet man kan ta med tanke på hvor lenge det er i kroppen?Har uanmeldte urinprøver en gang i kvartalet, hva betyr det? Vet jeg har 4ganger i året
Leste noe om at cola kan spores opp til 7 dager
Vil tro det er Ghb, om jeg ikke tar til er det opptil 12 timer i urin
Skaff deg resept på noe godt, da slipper du unna det illegale!
Vært der, gjort det.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Skaff deg resept på noe godt, da slipper du unna det illegale!
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Men for å gi deg informasjon du kanskje vet, er de fleste medisiner som er rus givende i andre doser som blir foreskrevet, er også veldig avhengighetsskapende ved lengre eller tett bruk(over tid), og da snakker jeg verre fysiske abstinenser enn heroin. Disse som er verre enn heroin på fysiske abstinenser, er meg bekjent xanor, valium og noen andre beslektede medisiner som går under kategorien benzodiazepiner. Så om du skal ruse deg, vis forsiktighet, enten illegale rusmidler eller medikamenter. Håper du vet/husker og heller ikke glemmer dette: kombinerer du med alkohol eller andre stoffer, er sjansen for sykehus besøk eller innsiden av en furukiste kort vei.
Dette er ingen preken, bare eventuell påminnelse eller informasjon slik at du ikke løper noen risiko når du skal rømme virneligheten/kose deg eller hva formålet med de eventuelle substanser/medikamenter skulle være. Kos deg. ��

MVH SDAX
Sist endret av Veggen; 11. april 2019 kl. 10:17. Grunn: sitat-fiks
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan skal jeg klare å få slike medisiner? Legen vet rushistorikken min
Hvis du har reelle problemer/symptomer - så kan legen din skrive ut det meste i Fk til deg.

Det at det står "skal skrives ut med forsiktighet til pasienter med kjent..." betyr ikke at det (benz, opiater osv) ikke skal skrives ut i det hele tatt - det betyr bare at legen ikke skal skrive ut så himla mye av det.

Det betyr små pakker, overvåka inntak, medisin-speilig med blidprøver og evt. andre kontroll-tiltak for å passe på at *du* spiser medsa dine og at du ikke spiser alt på en gang.

Selv er jeg pensjonert katastrofe-narkis - og jeg har hele tiden vært ærlig med lege, og jeg får 50 apodorm hver 2. måned.

Legen min skrev først ut 20pakninger - men da han så at jeg ikke spiste de opp for fort, eller at jeg spurte om å øke dosen eller få større pakninger - skrev han ut 50pakninger.

Jeg vil ikke skrive noe "oppskrift på å score til lege" siden en del av det er kraftige saker, og jeg er også såpass var på skadebegrensende tiltak at hvis det skulle være noe - send meg en pm.

Best of luck <3