Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1276
Enemy of the snut
Har en eske med med 30 stk Pramipexole Orion på 0.088mg liggende da jeg får RL (restless legs) på kveldene av og til. Det er en rød trekant på eska, og da lurer jeg på om det er mulig å få noe rus av dette medikamentet?
Er et C-preparat, så tviler.
Rød trekant betyr ikke at du får noen rus av det, men at legemiddelet kan gjøre en døsig/at forsiktighet skal utvises ved bla. Bilkjøring.
Sist endret av Who?; 26. februar 2019 kl. 00:18.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av Who? Vis innlegg
Er et C-preparat, så tviler.
Rød trekant betyr ikke at du får noen rus av det, men at legemiddelet kan gjøre en døsig/at forsiktighet skal utvises ved bla. Bilkjøring.
Vis hele sitatet...
Ok.. Og det er trygt å blande med Stilnoct/Zolpidem? Mener bare at jeg har lest en plass for ikke så lenge siden at det kunne være farlig å blande disse to medikamentene? Har en moderat toleranse for Zolpidem, må ta 20 mg (10mg-tabletter) for å få effekt nok til å sovne..
Nei, ser ikke ut til at det skal være noen interaksjoner mellom Stilnoct og Pramipexole Orion. Det skal derimot ikke tas sammen med antipsykotika som f.eks. Seroquel.