Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4164
Hei,

Jeg har lenge vurdert å starte med en cycle og har allerede satt i stand BTC, sannsynlig selger osv. Mitt spørsmål er, dersom jeg bestille steroider fra utlandet (Nederland) og pakken blir stanset i tollen, hva vil kunne skje? Vil pakken kun bli konfiskert eller følger det med flere problemer?

Takker for svar!

Nettopp innsett at innlegget ble postet under feil del-forum. Beklager dette
Sist endret av smalkonx; 10. juli 2017 kl. 20:13.
Politianmeldelse, muligens avhør og uanmeldt ransakelse.

Nekt for alt og bruk TAILS så går det veldig fint
Trådstarter
3 0
Takk for svar.

Ville jeg bestilt så ville det blitt gjort gjennom tor. Er blitt mer klar over risikoene ved bestilling fra utland. Innenlands er mye tryggere?
Ja, og TAILS Med mindre du har en kryptert PC da. Edit: Eller du formaterer PCen etter bruk. Det positive med TAILS er at det ikke blir liggende igjen noen spor.

Uansett, som du sier, innenlands er mye tryggere!
Sist endret av seroto9n; 10. juli 2017 kl. 20:23.
Trådstarter
3 0
Hmm ja, glad jeg satte meg litt mer inn i det. Takk for hjelp!
kan jo også kjøpe deg et billig netbrett/ipod og logge deg på et åpent trådløst nett IKKE koble deg til på nettet hjemme etterpå :P sier seg vell selv

kan jo også kjøpe deg et billig netbrett/ipod og logge deg på et åpent trådløst nett IKKE koble deg til på nettet hjemme etterpå :P sier seg vell selv, da har du fjernet en barriere og blir pakken stoppa så nekt på at det er din uansett hva de sier
Sist endret av freebird; 10. juli 2017 kl. 22:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.