Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2863
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, prøvde for første gang å røyke crystal her forleden.

Etter første gang jeg prøvde dette fikk jeg ca to dager etter på en øm klump i halsen. Var vondt å svelge og spise. Jeg gikk til legen og fikk beskjed at det var halsbetennelse, og fikk derfor antibiotika mot det. Dette hjalp selvom jeg ikke fulgte tidspunktene jeg skulle ta disse. Jeg stoppet å ta antibiotika da jeg ikke merket det noe mer.

Jeg røykte på nytt nå i går og merker i dag at denne klumpen er tilbake på samme sted og samme måte bare ikke like vond... enda. Lurer på om dette kan skyldes at man trekker for hardt og får drit inn i halsen og evt sår/infeksjon eller kommer dette av noe annet?

Har hatt veldig anspente muskler i rygg, nakke og skuldre det siste året grunnet mange baller i luften ellers i livet.
Jeg har røykt to ganger men en god del da jeg røykte. Altfor mye når jeg nå tenker over det! Skittent dop føler jeg. Aldri mer!

Når jeg strekker på nakken kjenner jeg kulen liksom strekke seg litt, på en litt kilende måte. Det samler seg en del slim i halsen som jeg prøver å harke opp, men får liksom ikke alt ut.

Skyldes dette overdreven bruk av crystal eller er det noe annet?
Du skal ikke avslutte antibiotika kur før du er helt ferdig med behandlingen. Symptomer kan bli borte, men det opprinnelige problemet kan fortsatt være i live. Fullfør alltid antibiotikabehandling.
Har ikke noe svar på problemet ditt, men hvordan er det å være ute på meth om du ikke har noe imot å svare på det