Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2911
Noen måte å få i seg tramadolen uten å få i seg paracetamol ???
Ja, paracetamol er tyngre en vann, derfor fungerer kaldtvannsekstrahering på kodein, og jeg antar dette fungerer med tramadol også. Du knuser ganske enkelt trampalginene og blander pulveret i lunkent vann. Husk å røre. Deretter lar du dette stå over natten i kjøleskapet. Paracetamolen vil legge seg som et bunnfall nederst i glasset. Du kan helle forsiktig over væsken uten bunnfallet i et annet glass, bruk gjerne et kaffefilter. Voilà! Ekstrahert tramadol. Enjoy.
Sist endret av Relevant; 18. juni 2015 kl. 15:59.
Bare synsing fra min side men en CWE (cold water extraction) burde vel gjøre susen.
Sist endret av DfenZ; 18. juni 2015 kl. 15:58. Grunn: ninjaRelevant
Trådstarter
Takk for svar
Har tatt 3 stk trampalgin, 1 stk valium, 1 stk atarax og 1 stk zolpidem for ca 3 timer siden. Går det greit å ta 2 stk trampalgin og 1 pils nå før kubb?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Tramadol er ikke særlig vannløselig, så ikke stol på CWE uten å sjekke hvordan man får tramadolen skikkelig oppløst i vann/ekstrahert.

Det er egentlig også synsing fra min side. Har bare erfaring fra en gang jeg prøvde å injisere tramadol. Blandet det i vann, trekte opp og injiserte. Fikk nesten ingen virkning.

Har sjekket litt på Erowid o.l og enkelte mener at tramadol er vannløselig i kaldt vann, men i verste fall så vil CWE bare være bortkastet.
Sist endret av Mexxy; 18. juni 2015 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.