Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 884
Har tenkt til å gå til innkjøp av nye høyttalere (Brukt)

Lurer litt på Cerwin vega v15f. Han sier han skal ha 2000 for dem. Bør jeg knake til med det? prute litt? andre valg jeg bør titte litt på?
Er glad i så mye bass jeg kan få for pengene.
Bor i østfold området om det skulle være interessant.

Edit: Tittelen sier nye, men er jo hovedsakelig brukte jeg skal ha grunnet tynn lommebok.
Sist endret av vamvam; 8. mars 2013 kl. 20:50.
Er det 2000 kr med forsterker?
vamvam's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Er det 2000 kr med forsterker?
Vis hele sitatet...
Uten, forsterker har jeg fra før.
Prut litt på dem, det er uansett en god pris du får dem for. Selv CV med to enkle 15" river så det rister i hodet, så bang for the bucks er det absolutt.
Grei pris, men husk at CV krever endel krefter for at du skal få utnyttet de ordentlig, og 15" er stort
Spørr om å få høre dem først, høre at ikke noe er galt. 2k er en god pris for V15f trykker bra med litt power de
Bra med bass i v15f , men diskanten kan være litt skarp til tider. Dette kan dog stilles med eq.
Sist endret av Rundballe`n; 8. mars 2013 kl. 23:04.
vamvam's Avatar
Trådstarter
Har en litt sliten fence effektforsterker 2 x 250 Watt for tiden, skal vel klare å drive dem litt iallefall?
Sitat av vamvam Vis innlegg
Har en litt sliten fence effektforsterker 2 x 250 Watt for tiden, skal vel klare å drive dem litt iallefall?
Vis hele sitatet...
duger bra det ja 2x 250 watt er mye. (de tåler riktig nok opp mot 400 watt, så det er god mulighet for en oppgradering senere)
vamvam's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
duger bra det ja 2x 250 watt er mye. (de tåler riktig nok opp mot 400 watt, så det er god mulighet for en oppgradering senere)
Vis hele sitatet...
Glad for å høre det, takk for hjelpen alle sammen.