Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3521
Hei, idag har jeg puttet i meg 5 stk 50 mg Tramdol og opptil 6 - 8 stk 500 mg paracet,

men hoedsaken er, hvor mye kan jeg tåle av det?
leste på nett at jeg burde og holde meg under 400 Mg tramdol per dag,
men har kjørt i meg en del paraceter. så lurer på hva kan skje ?
kommer vell ann på hvor tollerant du er mot stoffene.. for meg holdt 3 50 mg tramadol i massevis til at jeg følte en euforisk og avslappende rus.. kombinerer du tramadol med hasj da blir du sinnsykt stein, det kan jeg skrive under på :P

hva var vitsen med paracet?
Tar du det i mot smerter eller for å oppnå rus?
Du burde ikke overstige 300mg tramadol pr. døgn da det er fare for å utvikle serotonin-toxidrom. Kombinasjonen med paracet vil kun gi ekstra analgetisk (smertestillende) effekt, det vil ikke påvirke hvordan du opplever rusen. 4g paracet daglig i 2 uker er øvre grense av hva voksne bør bruke. Paracet er hardt for lever og kan føre til leverskade, blødning i gastrointestinale systemet og kardiovaskulære komplikasjoner.
hehe okei, sovne av for æ fikk lese det.. ble litt får mye
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tramdol er fint å blande med paralgin forte !! da for du paracetamol, Og en FIN FIN DAG .