Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3076
Hei

Er det noen her som er erfaringer med tramadol.

Hvilket dose er en grei første dose dersom man ønsker og skyte stoffet, spise eller snorte tablettene?

Tablettene jeg har er på 50mg kaps. Har svært lite erfaringer med opiatere.

Grunnen til at jeg ønsker og ta det er for og få en bedre forståelse av opiatere og virkemøte.

Noen andre tips dere vil legge til?
Spiste vel en 8-10 stk og fikk en merkelig speeda virkning..
Men syntes at det var dritt tabletter. Men å skyte eller snorte det får andre si sin mening om da jeg absolutt ikke kunne tenkt meg det. Men vi er alle forskjellige og det som virker på meg trenger ikke virke slik på deg. Kunne tenkt meg og høre erfaring fra andre om dette merkelige stoffet..
søk på forumet! masse om Tramadol/Nobligan !
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
En 400mg depo tablett som var "knust" fungerte helt greit.
Det er ganske digg når du tar det. avslappende på en måte:P.. men forbred deg på å ta fram varmeovnen når du går tom:P Brrrrrrrr......
Sist endret av Sondre; 27. november 2010 kl. 01:21.
Snorta 3 50 mg piller.. ble happy, litt små gira på en måte men samtidig avslappende men ville ikke såve, ble ekstremt prate/selskapsyk. vil anbefale og snorte de ;D merket først effekt etter 10-15 min..

en annen gang delte jeg og en kompis 2 piller og røkte en joint.. herregud sir jeg bare :P trur ikke jeg har vært så stein på en god stund det er en kombinasjon som funker, men ikke gå over 300mg da kan du få kramper osv.. første gangen jeg tok tramadol fikk jeg kramper i armen av 3 50mg :O
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt off topic dette her da men, må bare prøve meg. Hva er halvverins tiden på en vanlig 50 mg Tramadol? Fant ikke ut noe på felleskatalogen.
Tok 100 mg i går også røyket jeg litt weed, fikk en herlig følelse i hele kroppen. Var første gangen jeg har prøvd det.
Tramadol gir en fin speedy rus de første par timene, så metaboliseres stoffet til O-desmethyltramadol som gir en mer sløvende effekt.

Bør ikke tas sammen med SSRI medikamenter, da tramadol frigir serotonin pga.fare for serotonin syndrome.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Litt off topic dette her da men, må bare prøve meg. Hva er halvverins tiden på en vanlig 50 mg Tramadol? Fant ikke ut noe på felleskatalogen.
Vis hele sitatet...
Sitat av felleskatalogen
Halveringstid: Ca. 6 timer ved normal lever- og nyrefunksjon. Terapeutisk serumkonsentrasjon: Kapsler: Maks. serumkonsentrasjon oppnås etter 1-2 timer. Depottabletter: Maks. plasmakonsentrasjon oppnås for 100 mg og 200 mg etter hhv. 4,9 og 4,8 timer.
Vis hele sitatet...
Det står under egenskaper på Nobligan i katalogen
Sist endret av pidget; 8. desember 2010 kl. 15:24. Grunn: mellomromffs
Tusen takk. Da vet jeg det
Funket greit og spise 4tabletter forså og røyke god hasj 50min etterpå.
Ble avslappet med gode små strømninger gjennom kroppen forså og sovne behagelig inn.
Tramadol er helt geni. derfor man skader seg

Den har et virkestoff som heroin har og er derfor veldig avhenigskapende.

Selv sitter æ å tenker på det heletiden og savne den.
ta en del og du vil få en deilig følese i kroppen din.

Tok selv 6 stk og ble helt DEILIG.