Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 8189
Hei.

Prøvde idag å ta 1 concerta 54 mg. Jeg delte den opp og svelgte en, og tok den andre ca 2 timer senere. Hadde ikke tatt av noe av det røde belegget rundt. startet med den ene 1/2 pillen rundt 6 tiden.

Jeg fikk ingen virkning, og tenkte heller ikke så mye om vordan rusen var. Det eneste jeg fikk ut av det var att jeg fikk noe stikking i hjertet. Det var det eneste jeg fikk.

Var det forlite med en pille? En kompis av meg tok også 1 pille, men han kjente heller ikke nå. Men han dro hjem etter ca 2 timer.

Kan jeg ha litt ADHD eller er det bare tilfeldig at jeg ikke fikk noe ut av det?
Selv om du har AD-HD eller ikke vil du få effekt. Har dog aldri prøvd og svelge kun disse kulene inni. Belegget rundt fungerer som et "dispenser" som gir ut litt og litt effekt utover dagen. Prøv neste gang og svelg hele før du skal ha en prøve eller konsentrere deg om noe så kan du se om du får funk. Ellers fungerer 10mg Ritalin piller mye bedre synes jeg. Ihvertfall hvis du tar 7-8 stk.
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Selv om du har AD-HD eller ikke vil du få effekt. Har dog aldri prøvd og svelge kun disse kulene inni. Belegget rundt fungerer som et "dispenser" som gir ut litt og litt effekt utover dagen. Prøv neste gang og svelg hele før du skal ha en prøve eller konsentrere deg om noe så kan du se om du får funk. Ellers fungerer 10mg Ritalin piller mye bedre synes jeg. Ihvertfall hvis du tar 7-8 stk.
Vis hele sitatet...
konsentrerte meg ikke nå mye om rusen som sakt. Kjente bare litt stikking i hjertet.

Men når jeg tok å delte den sku man tro att det kom fortere?

Kompisen jeg fikk dette av bruker bare conserta 54 mg, så jeg får ikke tak i Ritalin.
Sist endret av Amoods; 5. desember 2010 kl. 01:32.
Ja egentlig skulle man vel tro det... Men jeg overlater antagelsene til noen som har mer peiling på dette en meg. Den stikkingen i hjertet og total søvnløshet samme dag er før øvrig helt normalt. Disse bivirkningene forsvinner hvis man bruker det over lengre tid.
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Ja egentlig skulle man vel tro det... Men jeg overlater antagelsene til noen som har mer peiling på dette en meg. Den stikkingen i hjertet og total søvnløshet samme dag er før øvrig helt normalt. Disse bivirkningene forsvinner hvis man bruker det over lengre tid.
Vis hele sitatet...
Okei

Ser ut som ingen andre er så intrisert.
Funker ikke å svelge Concerta siden (som påpekt) de ligger som slags flere lag mellom fordøyelig plastikk. Dette er fordi concerta skal vare i 8-12 timer, litt usikker - og blir derfor sluppet ut i en tidssyklus. Ikke som Ritalin, som blir tatt hver 4 time. Det er også veldig vanskelig å knuse for å sniffe dem, men det går om du legger litt sjel i det.
èn 54mg er ikke spesielt mye, jeg merker ingen verdens ting av kun en.
Okei. Har ikke lyst til å ta det så hardt i starten.

Blir vell å ta 1 og 1/2 tablett neste gang. Men viss jeg tar av det røde rundt pillen, så vill det ta opp stoffet raskere?
Egentlig så er Concerter noe dritt. For det første er det vanskelig å få rus, og for det andre er rusen jævli kjip. I alle fall "abstinens" perioden. Altså, den tiden da det går ut av kroppen din. Skjelving, kaldsvette, tørrhet i munnen og null sjans for å få sove.
Eneste det vil gjøre med deg som rus, er vell å kvikke deg opp - mere konsentrert og du får en litt annen vinkling på ting. Du kan sitter å prate i timesvis om ting og tang, men er ikke noe hallisinuasjoner eller noe slikt.

Jeg vil anbefale å knuse drittn, bruke 10 minutter på å få plukket bort all plast og slikt, og så sniffe det for å få best mulig effekt.
Ikke gidd å rus deg på concerta. om du øker dosen kommer du til å få rask hjerterytme hele forbanna natta, du kommer ikke til å klare å sove på en laaaang stund!
concerta 54mg er ment for å vare over 12timer
Hørdes litt spennenede ut
Skal prøve 1 og en 1/2 pille neste gang for å se.
http://freak.no/forum/showpost.php?p...82&postcount=7

Prøvde du måten min? Jeg merket ihvertfall at jeg ble sløv i begynnelsen og veldig speedet utover natta når jeg sniffet.
Sitat av ReaXztioN Vis innlegg
http://freak.no/forum/showpost.php?p...82&postcount=7

Prøvde du måten min? Jeg merket ihvertfall at jeg ble sløv i begynnelsen og veldig speedet utover natta når jeg sniffet.
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt å sniffe stoffet
Men skjønner ikke helt poenget med og ruse seg på Concerta/Ritalin... Dårlig rus og dårlig for kroppen. Gå og kjøp deg en bønne
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Men skjønner ikke helt poenget med og ruse seg på Concerta/Ritalin... Dårlig rus og dårlig for kroppen. Gå og kjøp deg en bønne
Vis hele sitatet...
Helt enig!
Funker så mye bedre med en liten Jay!
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Men skjønner ikke helt poenget med og ruse seg på Concerta/Ritalin... Dårlig rus og dårlig for kroppen. Gå og kjøp deg en bønne
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke sikkert at alle som vil prøve dette stoffet bare vil ruse seg. Kanskje for å konsentrere seg om noe?
Jeg har ikke prøvet Concerta, men har prøvet Ritalin jeg får heller ikke noe rus av dette stoffet har tatt mange piller på en gang kjente ikke noe rus. Men jeg var veldig klar i hodet. Og bare det var veldig godt nesten som en rus. Fikk heller ikke noe bivirkninger av dette. Har aldri fått det?
Det er selfølgelig sant det du sier der Chang. Bruker selv ofte et par Ritalin 10mg piller når jeg skal konsentrere med på prøver eller jobbe med skoleoppgaver. Men virker som trådstarter her hadde planer om og oppnå en rus. Du blir ikke spesielt ruset av Ritalin/Concerta, såfremt du ikke stapper i deg store doser. Men det fungerer fintfint hvis du kun bruker det til det legemiddelet er ment for og brukes til.