Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2971
Heisann.. jeg lurte på om noen der ute har prøvd og snorte nozinan, og hva er evnt effekt?

noen bad opplevelse?

takker for svar
Nozinan er ille nok å tygge på fra før om du ikke skal bøye deg i støvet og snyte det i deg!ÆSJ
takk for din mening

meeeeen, noen som kan svare på det jeg spør om ? :P
du vil sniffe et antipsykotikum i C-klassen ? Why on earth? hadde det i det minste vært en rus-pille så kunne jeg hatt et snev av forståelse.. tviler på det er mange hvis noen at all som har giddet å forsøke dette. så du får skrive rapport når du har forsøkt. heh..
Dummeste jeg har hört. Dessuten får du jo ingen rus av nozinan, blir bare "mongo" "zombie"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om det ga effekt... I alle fall hadde ikke jeg giddet å ta det flere ganger oralt en gang. Fikk det som "alternativ sovemedisin" en gang, og det er noe av det verste makkverket jeg har hatt i meg. Det var bare helsvart knockout-søvn. Da jeg våknet følte jeg ikke at jeg hadde sovet i det hele tatt, fullstendig u-utvhilt. De greiene vil jeg bare ikke ha i kroppen igjen. Var som å ha hatt en nattelang blackout.

Men de som liker det må jo gjerne ta det, velbekomme!
Antipsykotikum er ikke gøy.
Så er det sikkert masse fyllstoffer som ikke nesen liker.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kommer ann på hvilken rus du er ute etter !
Jeg personlig synst den " rusen " du får av Nozinan er litt chill..
"rusen" du får er bare at du blir sykt trøtt å mongo i hodet.. hehe:P
Litt gøy å blande det med sprit å gå våken på det.
Eneste du oppnår er å bli veldig trøtt å om du klarer å gå våken på det så oppnår du bare at du blir overtrøtt.
Ville heller anbefalt å fått tak i noe sobril , valium , vival o.l

håper dette svara på noe av det du lurte på
Sist endret av nso; 3. januar 2013 kl. 19:54.