Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2780
Hei godtfolk!

Har noen spørsmål angående benzodiazepin.

I stad skaffet jeg meg 4 grønne hyppere. Primært for å kværke insomniaen , men også for å få en chill kveld. Men spørsmålet er: Er disse pillene trygge? De er avlange med en strek på midten og merket 542. Delere jeg de to to, har de en slags blåfarge i midten. Årsaken til at jeg lurer, er at en bekjent av meg får flunipam (tidligere kalt rohypnol) av legen sin, og disse er så vidt jeg kan huske hvite og merket roche 2 med en ring rundt totallet.

Så til spørsmål 2: Har de siste ukene spist rivotril, men synes ikke effekten er allverdens. Blir selvfølgelig avslappet (ikke på noen måte ruset), men lilker ikke hardecore blackouten som følgerr med. Har fungert helt fint på jobb og med kjæreste etc, men husker bare ca 50% av de siste dagene. Har tidligere også prøvd meg på sobril, men ble mildt sagt skuffet. Makan til svadamedisin.

Må legge til at jeg har bipolar lidelse, og er avhengig av berloliggende substanser når jeg er nede (til tross for at jeg går på medesiner
)

Så ville disse grønne hypperene kombinert med et par bayere gi meg deilig rus og en god natt søvn sammenlignet med sobril og rivotril?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av MrPipedown Vis innlegg
Så ville disse grønne hypperene kombinert med et par bayere gi meg deilig rus og en god natt søvn sammenlignet med sobril og rivotril?
Vis hele sitatet...
Piller og alkohol kombo? ikke anbefalt, men hvis du er ute etter søvn/ubevissthet er vel kanskje det et alternativ..
Er de "grønne" i omløp igjen? Trodde de var helt borte fra gata.
Sitat av frank_l Vis innlegg
Er de "grønne" i omløp igjen? Trodde de var helt borte fra gata.
Vis hele sitatet...
Men vet du om det er trygt å tå dem?
Sist endret av Niteandfog; 18. november 2010 kl. 15:04.
Sitat av MrPipedown Vis innlegg
Men vet du om det er trygt å tå dem?
Vis hele sitatet...
Det er jo umulig å vite om de er ekte eller ikke. Men er det de samme som florerte for noen år siden(ofte russiske), så er det ekte vare.
Sitat av frank_l Vis innlegg
Det er jo umulig å vite om de er ekte eller ikke. Men er det de samme som florerte for noen år siden(ofte russiske), så er det ekte vare.
Vis hele sitatet...



Regner med at det er det. Han snøvlet noe om at "grønne" hadde vært ulovlig i Norge siden 2004 og at de kom fra Øst-Europa. Tatt en nå. Superchill! Føler meg liksom ikke helt borte, men han er en god følelse i kroppen
Sitat av MrPipedown Vis innlegg


Regner med at det er det. Han snøvlet noe om at "grønne" hadde vært ulovlig i Norge siden 2004 og at de kom fra Øst-Europa. Tatt en nå. Superchill! Føler meg liksom ikke helt borte, men han er en god følelse i kroppen
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Er nok "ekte" vare da. Slipper antakelig de blackoutsa du hadde med Rivotrilen.
Er nok ikke ekte vare. Er nok en reproduksjon med samma virkestoffet ;-)
Ikke så lenge siden der Florerte på hundrevis av dem i helgeland.
Og de funka flotters de.
Kommer vel noen i ny og ned kanskje.
Vil bare si at 4 Rohypnol som da kan være så mye som 8mg flunitrazepam kan gi ganske alvorlig forgiftning i kombinasjon med alkohol, et par øl (4,7%) holder lenge nok til å potensere effekten såpass at det blir farlig. Drikker du sprit til de ender du nok opp i koma. Og blackout kan du regne med, husk at det er noe du ikke vil oppleve før etter en stund. Det kjennes helt sikkert ålreit ut, men om noen timer/dagen etter så...

Flunipam/Rohypnol har mye større sjangs for å gi antegrad amnesi enn det Rivotril har. Just to know.


Edit... ser at tråden var for gammel for moral og råd.
Sist endret av Totskalle; 22. november 2010 kl. 01:11.