Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 743
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hei! Jeg har Windows Live Messenger. Har akkurat bytta fra MSN 9.0 eller hva det var. Hittil har det vært crap og jeg fatter ikke hvorfor jeg bruker det, men uansett så har jeg et litt seriøst problem. Jeg får ikke lagt til flere kontakter. Jeg trykker på "Navn er ikke i kontaktlisten din. Klikker her for å legge ham/henne til nå", men det funker ikke. Det skjer absolutt ingenting. Funker heller ikke å legge dem til manuelt. Noen som har vært borti det samme?
Sist endret av thomasf; 2. november 2006 kl. 18:56.
Sånn skjedde med min msn også.
Det fiksa seg selv etter et par uker.
Vet ikke hva problemet var, men er flere som har opplevd det samme.
Jeg har også problemer med blokkering, når jeg blokker folk så kan jeg ikke ta det av igjen..
Jeg testa den der msn i 2-3 minutter.
Har en kompis som klager over det samme problemet
Jeg anbefaler msn 7.0, da slipper du stemmeklipp osv..

Siden det er kommet et ny msnverson er det ikke mulig å laste ned den norske 7.0.
Den er den betse msn tror jeg.
Sist endret av petterøes 3000; 2. november 2006 kl. 19:37.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Trådstarter
Laster ned 7.5 eller hva det er fra mess.be. Dette orker jeg ikke lenger. Blir for dumt hele greia.
Sist endret av thomasf; 2. november 2006 kl. 23:37.
Veel. Dua har ikke andre alternativer enn det som finnes på http://www.oldversion.com/
Sitat av Proxick
Hei! Jeg har Windows Live Messenger. Har akkurat bytta fra MSN 9.0 eller hva det var. Hittil har det vært crap og jeg fatter ikke hvorfor jeg bruker det, men uansett så har jeg et litt seriøst problem. Jeg får ikke lagt til flere kontakter. Jeg trykker på "Navn er ikke i kontaktlisten din. Klikker her for å legge ham/henne til nå", men det funker ikke. Det skjer absolutt ingenting. Funker heller ikke å legge dem til manuelt. Noen som har vært borti det samme?
Vis hele sitatet...

Hva med å re-innstalere? Vil anbefale msn + jeg da. Er ganske mange bra funskjoner der, i tillegg er msn live genialt på LAN. Siden det gjør at du kan dele mapper. Det er ett alternativ når mine nettverksteder "goes wild"

link til msn +