Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 930
Fant dette bildet i dag... egentlig ganske morsomt... hvis da pcen står nærme vasken (vet ikke om den har batteri eller ikke)

klikk her

Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i den saken så bare si i fra. Den pc hotline siden som bildet er hentet fra er på japansk, og det er jeg ikke så utrolig stødig i...

Dette er faktisk en helt unødvendig sak siden de fleste elektriske tannbørster har batteri så du kan lade den opp i en stikkontakt, men alikvel, hadde vært morsomt..

Japanerne har så mye kult.. sukk..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Man kan ta med den bærbare med inn på badet, selvsagt!

Jeg hadde heller kjøpt en kaffekopp med usb-varmer.
Hehe. Morsom sak! Kanskje man kan programere tannpussen.
Nå har jeg sett alt! Jeg syntes det er bortkastet å teit å lage slike ting.. huff
Det såg ganske hjemme mekket ut det der?
Kanskje den kan brukers på LAN.
du ser jo at det er hjemmelaget fordi de har tatt plastfolie over... :P
Opprinnelig postet av eXeFic
du ser jo at det er hjemmelaget fordi de har tatt plastfolie over... :P
Vis hele sitatet...
Det var det jeg også stusset over.
Enten har jeg Dejá Vú, eller så har denne vært på forumet før
Opprinnelig postet av devotio
Enten har jeg Dejá Vú, eller så har denne vært på forumet før
Vis hele sitatet...
http://itavisen.no/art/1303225.html kansje den du tenker på?
Hvis den kan programmeres så skal jeg lage virus til den... Og gjøre at brukerne bare blir skitnere i kjeften pr. puss
Fra IT-AVISEN:
-------------------------------------------------------------------------------
April, april!
Du falt nok for vår aprilspøk! Men ikke så rart. Det dukker jo stadig opp de merkeligste apparater. Den legendariske USB-kaffevarmeren, for eksempel, er dønn seriøs.

Og pass på, skulle vel ikke forundre oss om multimediatannbørsten også blir en realitet en gang i fremtiden.

Ha en god dag!

med hilsen,

Redaksjonen
ITavisen.no


Så tror ikke det kommer noen elektriske tannbørster med USB.
Uansett OM det kom, hva i h*lvete skulle man med det da? Vil tro det er mye enklere å ta enten en vanlig elektrisk tannbørste evt ikke elektrisk tannbørste. Å stresse med bærbar pc hver gang man skal pusse tenna, er det vært det? For det er vel ikke mange som har stasjonær pc på badet, eller en vask på rommet eller hvor enn man har pcen sin?
Hehe, sant nok Human-Xit, men det er jo gøy å ha noe som ikke alle andre har da?? Hehe.. Tror nok kameraten min hadde fått *LætTiz* hvis han kom inn på rommet mitt og så en USB-Tannbørste... *LoL*
Nå vet ikke jeg hvor mye en tannbørste trekker, men en usb-lader burde jo ikke bli noe problem å lage uansett. Riktignok leverer ikke usb like mye strøm som firewire, men litt gir den jo. Nok til å drive små lamper iallefall.
Ja, usb har 5V.

Uansett, denne saken er faktisk ekte(fikk skjekket det opp med en japaner jeg kjenner som skjekket siden).
Den er jo pakket inn i "ekte" plastikk da... Ikke bare plastfolie..
Dette må være noe av det merkeligste jeg har sett på lenge. en usb tannbørste? hva blir det neste? en usb brødrister?
japanerne har mye teit,men hvem vet. kanskje det er det verden trenger-noe å le av.en god latter forlenger jo livet sier de
Det var ikke fra IT-avisen. Så en produkt side også. (Kan jo ikke ha drømt det!)
Opprinnelig postet av eXeFic
du ser jo at det er hjemmelaget fordi de har tatt plastfolie over... :P
Vis hele sitatet...
Trenger jo ikke være hjemmemekket fordet, da. Du ser på skriften at den er fra ett eller annet sånnt kina/japan-land. De lager jo mye slike "kødde" ting, som ser kule ut, men som ikke har litt kvalitet.