Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 814
Noen i Tromsø som kan fikse Mac?
Har en "tidlig 2012" Macbook Pro med defekt harddrive.

Helst ikke eplehuset.
Skal kanskje selge laptopen videre til en venn, men vi skulle først finne ut hvor mye det ville kostet å fikse ny harddrive. Har gjort det en gang før på samme maskin, og da kostet det 700 for 750GB HDD + 700 til fyren for å gjøre jobben.
gjør det selv, ligger ufattelig mange guides på en så gammel laptop ute, men sett i SSD mens du først har den oppe. Evt legg det ut som en jobb på finn.no
Dette er noe du klarer helt fint selv. Handle en ssd disk på komplett.no; eneste du trenger er en liten stjernetrekker.
Som andre her sier, er ikke vanskelig å fikse dette selv, finst mange gode guider på jobben Jeg byttet selv HDD i min gamle mid 2012 Macbook Pro ut med en SSD uten problemer

Her er guiden jeg brukte, burde være mer eller mindre det samme for din Early versjon.