Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1451
Satte her å spilte Mario 1 på datan. Kom meg til "is levelen" da jeg kom på engang jeg var 8 år. Da klarte jeg å hoppe over flaggstanga på levelen og fortsatte videre etter den store borgen (bare ensformig mur til tiden går ut). Ingen av vennene mine som trodde meg da, og jeg glemte det ganske fort.
Jeg lurer på om noen av dere noen gang har greid dette eller noe lignende. For hvem har vel ikke spilt gode gamle Mario 1.
Bare lurte liksom.
Sist endret av Hyllekjeks; 27. september 2003 kl. 17:32.
In world 3-3 (and possibly in world 7-2), there are two platforms that move up and down when they are stood on, at the end before the flag. Stand on the left platform until the last possible moment, then jump to the right platform. Wait again until the last possible moment to jump to actually go over the flagpole. If done correctly, you can keep walking past the flagpole. Note: If you walk to the right of the castle a never ending wall will appear. You may continue walking until time runs out.

Jeg tror deg
Nå fikk jeg lyst til å koble opp den gamle nintendoe'n som ligger nederst i en skuff her en plass.

Jeg fikk den vel da jeg var ca. 4år, ble vel til at jeg bare sto å hoppet på den tiden
been there,done that ja
noen som vil selge ein nitendo 8 bits ??
På min er power suplyen gåt til helvete!
Og det er 8VAC og det er ikke lett og få tak i...
du en kjipt da
Jeg husker jeg gjorde det en gang på Super Mario All Stars. Men da hadde det gått noen år siden spillet først kom, så da var "fenomenet" kjent.
Smågud
Hyllekjeks's Avatar
Trådstarter
Har faktisk fortsatt nintendoen min intakt jeg. Men tror de fleste spillene mine har sett lysere dager for å si det sånn....
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg har nintendoen min enda jeg og har flinstones, super mario osv...
husker jeg gjorde etteller annet på første levelen! der i mørket.. hvor de første warp zone tingene kommer.. og man må hoppe over brettet.. var etteller annet med de kassene man skulle ødelegge og dermed kom man til en evigvarende vann verden!
Ja, du måtte knuse 2 av steinblokkene over deg og så holde nede "nedknappen" og hoppe opp og innover.. Hvis dette ble gjort riktig ble du sugd inn i veggen og kom til denne levelen

Nei, spillene er ikke som de engang var!
MMM, 8 bit ja Husker den gode gamle tiden, og siden jeg tar vare på tingene mine, så fungerer alle spillene mine og nintendoen smertefritt.. Rundt 12 spill..
Husker den tingen ja, men var ikke lett å komme seg over flagstangen!

Ahh, det var tider det.. *mimre*
Mario på PC ? Få ?
Smågud
Hyllekjeks's Avatar
Trådstarter
Søk på Nes på google eller andre søkemotorer. Min emulator heter fceu094win. Spill finner du over alt