Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 911
Når jeg skal starte steam 2.0 så får jeg en beskjed:

--------------------------------------------------------
Steam - Updating
Checking for steam updates...
Fatal error: Failed to connect to any...
--------------------------------------------------------

steam fungerte bra igår...
hva kan være galt? anyone?
Chill'n, og prøv igjen om en liten stund?
Nsx
Trådstarter
jeg har chill'et ganske lenge nå, og den beskjeden vil ikke bort...
Har du prøvd å restarte maskinen? Det funket hvertfall for meg...
Nsx
Trådstarter
ja det har jeg prøvd...
Serverene har antagelig gått ned pga en million cs-spillere som vil inn. Det beste du kan gjøre for alle er å vente til i morgen med å prøve igjen.
Det er i en 2-ukers utviklingsperiode, og er ustabilt.


VENT. Slapp av. Spill 1.5. Se på TV. Spis. Napp loffen. Sov. Les en bok. Prøv igjen. Funker det ikke, gjennomfør alle punktene én gang til. Repeat.

Slogum, det hadde sikkert med at du chill'an mens PC'en reboota
virker ikke som steam er spesielt bra spør du meg ... alle whiner om det . har ikke testa selv enda though .
Nsx
Trådstarter
men det ser ut som at det er bare med meg det skjer... jeg sitter i LAN men en anen maskin og der fungerer det fint.. skjønner ingenting... jaja.. får vell bare vente da...
BRENN STEAM! Det er jo bare problemer med det! Hakke møtt eller hørt om en som har likt steam enda! Bare trøbbel med det!

Jeg har restarta pc`n 10-20 ganger, lagt inn steam 3 ganger, men det er faen meg ikke noe som hjelper! 1.5 som var noe! Alle skulle ha boikotta (vet ikke hvordan det skrives ) steam heh...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg liker steam. Eneste problemet er at start-menyen kommer oppå cs-vinduet.
steam er det mest ustabile og ødelagte programmet jeg har prøvd, noen som vet om det kommer alternativer til steam snart?
[offtopic]steam e heilt ok her. greit nok bare tar litt tid før det starter opp--[/offtopic]
Nsx
Trådstarter
litt offtopic her?
Bare prøv senere, det funker for de fleste.

Steam er bra, eller kanskje mer rett genialt. Man har en portal til de fleste hlmodder i et program, og de har utviklet et eget filsystem (*.gcf-filene). Eneste problemet er alle buggene og ikke uendelig med båndbredde. Jeg tror at alle buggene er der pga press for at det skal bli ferdig.
Nsx
Trådstarter
hmm... virker enda ikke... for et faenskap...
Du kan faktisk spille på WON enda. Begynn å klage hvis det ikke funker når WON blir tatt ned.