Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 595
Det fleste har sikkert hørt om det, eller prøvd det, eller allerede har kjøpt en kamera til ps2.
Det kameraet går under navnet EyeToy

http://au.playstation.com/assets/playstation2/packshots/eyetoy_bundleshot3.gif

Jeg har nettop kjøpt kameraet, det følger med et spill EyeToy:PLAY. Det er et spill som egner seg godt for barn. Jeg sier ikke at det er barnslig spill, det er vanvittig gøyt når man spiller det med venner, utrolig morsomt!
Prisen er på samme nivå som et Ps2 spill, kanskje litt biligere.

Syntes oppløsningen så ut som et bilde på 320x240 strekt utover en rundt 20" skjerm. Man vil aldri oppnå så bra bilde som på esken eller bilder på internett.
Men det betyr ikke at underholdingen er dårlig!
Man glemmer den dritt oppløsningen etter en stund.
Skarphet og slik kan justeres.


Min konklusjon: Fort kjedelig når man er alene, hysterisk morsomt hvis man er med venner. Verdt pengene, ihvertfall de først dagene :P

Men I hvertfall, kameraet plugges i usb porten foran ps2, dvs man kan plugge den til pc også. Jeg har plugget den til pc'en, det kommer opp: Søker driver til "Logitech Eyetoy Usb Camera" o_O, så kommer det vanlige "velg driver kilde" veiviseren.
PROBLEM, følger ikke med noen driver til eyetoy for pc. Har drevet og søkt generelt på google etter en driver. Har ikke funnet noe
Men om noen her skulle finne den, gimme link!!!
EyeToy + PC + Driver = Webcam = 2x fun