Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 897
http://www.itavisen.no/art/1300984.html

Spaceworld selger PS2 til 1 kr.
Men da må man signere seg til ADSL i 12 mnd.
Hadde ikke gjort meg noe så lenge man hadde hatt Telenors ADSL her i nord....

Godt tilbud...løp og kjøp...
ngt skulle gjort det samme. ville aldri hatt 1 gb cap for en ps2.
så elkjøp hadde et bra digitalcamera til salgs til 500kr og da måtte du og binne deg til telehor adsl.
Opprinnelig postet av Nichotin
ngt skulle gjort det samme. ville aldri hatt 1 gb cap for en ps2.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det står noe spesielt i avtalen, men det koster jo bare 195,- for linjehastighet skifting, evt. 1000 å si opp abb?

Vi bestilte adsl med 1 gb cap i oktober/november, og fikk gratis innstallasjon, ubegrenset nedlastning og gratis ut året, så brukte vi 195,- på å bytte utpå nyåret. (Men dette var jo ikke noe sånn "ved kjøp av ps2"-avtale, da..)

Forøvrig vil jeg bare si at telenor adsl har vært KONGE, sikkert fordi det er rimelig få som har adsl på vår sentral i forhold til f.eks. en sentral sentral (hihi) i Oslo. Eneste minuset er prisen, og dårlig upload.. det er ihvertfall MEGET stabilt og jeg er MEGET fornøyd =)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hvis jeg allerede har Telenor ADSL, kan jeg bare gå inn og gi dem en krone?
Opprinnelig postet av Gusto
Hvis jeg allerede har Telenor ADSL, kan jeg bare gå inn og gi dem en krone?
Vis hele sitatet...
Liksom, nei.
EagleEye's Avatar
Trådstarter
Gusto: det hadde vært noe :P
Kommet inn å sagt: "hej, jeg skulle ha hatt en ps2 til en krone. Telenor ADSL har jeg fra før takk."
Gusto: Hvis man da binder seg til ytterligere ett år med telenor adsl (og ikke har bindingstid fra før), da skulle vel det egentlig vært greit, sånn i teorien?
si opp, tegn på nytt osv.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
thomasrino: Men det vil jeg ikke