Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1105
tenker på å kjøpe NAPA WMA/MP3-spiller PA-26 - 128 MB
fra XD.no, så derfor lurer jeg bare på om noen av dere har hastt gode/dårlige forbruker-erfaringer med disse? Jeg har aldri bestilt fra dem før...

altså, erfaringer med XD.no, ikke spilleren...
Sist endret av KingOfHovsherad; 17. april 2004 kl. 18:27.
Du kan lese hva brukere sier om XD.no på hardware.no
hehe... ja, da kikker jeg innom hardware.no
De ser jo veldig seriøse og skikkelige ut der, jeg hadde i hvert fall ikke nølt med å bestille derfra dersom jeg hadde planer om det. Det er et seriøst norsk firma, og ser ut som de har peiling på hva de driver med.
hmmm... ja, de var hvertfall ikke lista opp på hardware.no på webshop-guiden.....
Er "i slekt" med mpx.no - så hvis du har erfaringer med dem, kan du vel få en idé om hva du kan forvente deg.
Opprinnelig postet av steinarlima
Let litt da mann... http://www.hardware.no/webshoper/erf...vis.php?id=130
Vis hele sitatet...
Hoppsann! hvordan kunne jeg gå glipp av det.. jaja.. takk for hjelpen
Hehe, litt forskjellige karakter, mange 6'ere og en 2'er Jeg hadde hvertfall stolt på dem.
Har hørt at de er flinke...
En kamerat av meg kjøpte mp3 spiller der i fjor. Leveringstiden var god. Han bestillte på søndagskvelden og fikk den på tirsdag. Supporten er også god. Fikk svar på mailen sin i løpet av en time.

Edit: Kom på at jeg har kjøpt digitalkamera der og samma erfaringer som kameraten min.
Sist endret av xcv; 18. april 2004 kl. 00:10.