Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1580
noen som har funnet crack som fjerner ad banneret i nye versjonen av msn enda? utenom msgrplus?

på den gamle versjonen var det bare å skrive om 4 tegn i msnmsgr.exe

men de ligger sikkert ikke på samme offset i den nye versjonen.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg finner det utrolig at folk gidder å bruke timevis på å finne hva som må endres, og så gidder å gjøre det... Har brukt MSN i flere år, og har aldri engang lagt merke til at det er reklame på den....

h
enig med SharQ der ja
http://www.magic2003.net/ kanskje denne funker ? ....
kreativ nerd
devotio's Avatar
Last ned Msn Plus (msgplus.net) IKKE svar ja til det som SER ut som en lisensavtale, det er sponsoravtale som instalerrer adaware...
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
takk, men vil ikke installere noe. bare endre msnmsgr.exe

går fort bare jeg vet hva jeg skal endre. jeg hater banners uanset hvor de er. de er så stygge og irritable. spesielt hvis man kommer borti dem. liker -perfekt


kan msnplus men skrev utenom det i førsteposten
Sist endret av BakkiZ; 18. mars 2004 kl. 22:14.
Opprinnelig postet av devotio
Last ned Msn Plus (msgplus.net) IKKE svar ja til det som SER ut som en lisensavtale, det er sponsoravtale som instalerrer adaware...
Vis hele sitatet...
det legger vel inn masse spyware, ikke adaware...
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
ja hvis du installerer 'sponsorprogramet', men du trenger ikke gjøre det



Edit: åja sånn ja nå så jeg det.

ja det stemmer vel.
adaware er det programmet fra lavasoft
adware derimot, er slike tillegsprogs og sånnt dritt.
Sist endret av BakkiZ; 18. mars 2004 kl. 23:53.
en ting, HVOR er det banneret dere snakker om ?
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
nederst på MSN programmet
Da er det som Haje sier da, jeg har heller aldri lagt merke til det banneret, og kan ikke si det plager meg.
Det er akkuratt som banneret i opera, jeg legger ikke merke til det, selv om det er der
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
ok. jeg legger hvertfall merke til det og hater at det tar plass på skjermen. Opera sitt har jeg kanskje muligens også cracket bort.

google finner vel en side om det som jeg kan søke opp snart
kreativ nerd
devotio's Avatar
Opprinnelig postet av Trond
det legger vel inn masse spyware, ikke adaware...
Vis hele sitatet...
sorry mente adware...

Hvorfor ikke MSN Plus!??

Jeg er helt enig, bannerne er irriterende. når man fjerner banneren får man bedre oversikt over alle folka, dessuten liker jeg ikke reklame...
▼ ... noen uker senere ... ▼
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
Jeg fant ut det

Bruk en HEX-editor

i hex-offset D71F1 og D7235 er hex-verdien på byten 74

Begge de skal forandres til EB
Er det snakk om det lille popup vinduet som kommer opp når du logger inn? Hvis det tar den jo ca. 0.5 sec å lukke.
Noen ann reklame har jeg ikke sett?
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
Nei. Det kan du deaktivere i innstillingene på MSN.

Og om det tar 0.5 sec så er det for irritabelt til at jeg gidder å ha hatt det uten å patche MSN

Står vel i en post i tråden her så vidt jeg husker. Iallefall er det den som er helt nederst i hovedvinduet på MSN.
Sist endret av BakkiZ; 16. april 2004 kl. 00:48.
ah...først nå så jeg den
Svarte da! Har ikke lagt merke til den før nå!
Få tak i den patchen da! :P
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
hehe.

det er ikke patch, det er instrukjsjoner på å gjøre det selv.

Bruk en HEX-editor

i hex-offset D71F1 og D7235 er hex-verdien på byten 74

Begge de skal forandres til EB
Vis hele sitatet...
Jeg bruker HEX-Workshop, synes den er veldig grei.
Det ligger en sånn *patch* på mess.be, foresten så er mess.be en veldig bra tweak side for msn.
BakkiZ's Avatar
Trådstarter
bare sånn nega greie som jeg fant.

Og da må du ha polygamy på pluss at den fjerner den beskjeden om at kontakten du snakker med skriver en melding, og den er kjekk og ha synes jeg.

men liksågreit å patche selv synes nå jeg
Sist endret av BakkiZ; 16. april 2004 kl. 01:14.
Cred til -=BakkiZ=- for at han gjør dette selv. Det er kanskje er for spesielt intresserte men det skader det vel ikke å gjøre noe selv for engangs skyld isetdenfor å bare trykke next ;p
Bruk VB og lag en nFF patch som skriver dette inn ?
-=BakkiZ=-: hvilken MSN versjon har du? Jeg finner ikke noen reklame på min, og jeg tror min er den nyeste versjonen.
Mongoland: det kommer ann på om du bruker MSN eller Windows Messenger... Windows Messenger har ikke reklame, men den er utrangert!
mongeland: hvis du har Msn plus fjerner det banneret.
MSN plus er jo ganske greit da, bruker det og er tilfreds med det.

I stedet for den latterlige kommentaren "aldri oppgi kreditkortnr i en samtale" står det "MSN Plus Rox".

Så jeg anbefaler det.

www.mess.be har veldig mye morsomt til messenger også.