Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1213
Hei,

Har i en liten periode drømt meg tilbake til gamle dager med Heroes of might and magic 3. Omsider satt jeg med ned og googlet litt.

Ubisoft selger Heroes 3 HD på sin side, abere er at plattformen er PC - noen som har et tips til hvordan jeg kan løse dette problemet?

Eller som vet om det går ann å spille selvom plattformen er PC?
En løsning som vil fungere er å kjøre Windows med Boot Camp på Macen din, da starter du opp Macen i Windows og kan følgelig spille alle Windows-spill. For eldre og/eller mindre krevende titler kan det dog hende du vil ha suksess med å kjøre de gjennom Windows i VMware Fusion / Parallels Workstation. Da slipper du å reboote bare for å spille.
Trådstarter
51 1
Takk for svar.

Er dette dyre programvarer?
VirtualBox er gratis, jeg er litt usikker på hvilke krav Heroes of M&M 3 har til grafikk og ytelse, men jeg tror det skal gå.
Både bootcamp og virtualbox krever riktignok Windows, som koster litt. Et annet alternativ er Wine, men det er mulig det blir litt for kronglete for deg.
Dette er litt off-topic, men vil bare anbefale deg å heller kjøpe Heroes of M&M 3 på gog.com
Dette er hele det orginale spillet med alle expensions osv som HD versjonen ikke har inkludert. Det er også billigere samt at du kan laste ned mods til denne versjonen slik at det er tilnærmet helt likt HD versjonen
Men det kjører jo fortsatt like lite på OS X...
Sitat av fuzzy76 Vis innlegg
Men det kjører jo fortsatt like lite på OS X...
Vis hele sitatet...
Derfor jeg sa det var off-topic. Det er dog relevant i forhold til spillet han vil ha. Bare et lite tips fra min side, beklager virkelig.
Sist endret av mo66y; 11. januar 2016 kl. 11:58.
Det spillet har jeg på ipaden...er ikke urealistisk at du får kjøpt det på app-store og faktisk kan spille det på mac,en din.