Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 797
Sony Corp holder på med utviklingen av Playstation 3, innmaten er bygget på en "foreløpig uidentifisert" cpu fra Toshiba

Pressemelding fra bloomberg.com

Prosessoren er en IBM/Sony/Toshiba variant av PPC den er bygd på 8 G4 som hver styrer 8 PPC baserte mikrokontrollere. Det er litt spesielt med "72 prosessorer" på en brikke i en spillekonsoll, men jeg gleder meg som et barn.

Den beskrevede prototypen er enda ikke satt i produksjon.
Sist endret av fxxked; 13. mars 2003 kl. 19:53.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror ikke du skal håpe for mye på PS3 i nærmeste fremtid, PS2 selger fortsatt bra og sony kommer til å tyne PS2 for hva den er verd før de kommer ut med en ny konsoll.

De gjør neppe den samme "feilen" de gjorde da de ga ut pressemeldiing om at PS2 var på vei og ville komme i butikkene i løpet av et års tid. denne hypingen av konsollen førte til drastisk salgsreduksjon på PSone fordi folk ventet istedet til PS2 kom ut før de kjøpte.

Konsollen er nok ikke ute før i 2006. lenge å vente, men jeg gleder meg virkelig!!!
Blir spennende å se designet på den