Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1470
http://www.youtube.com/watch?v=OLYPu...e=related(finn hele videon uten slowmotion hvis du ikke liker denne)

Jeg lurer på om jeg er den eneste som stuffer litt på denne videon, og spør meg selv hva faen for no søppel er det man forer barn med. Det er jo hjernevasking på høyt nivå!

Eks: De ligger i ring rundt en haug grønnsaker og frukt og roper i kr "Fruit and Salad,...Yummy Yummy!
I tilleg til at dukkene ser jo ut som pedofile mennesker på lsd, hvordan kan man sende sånt no på TV?
Hahaha.. Tegnefilmer generelt virker jo syreinspirert De presenterer jo et 'virkelighetsbilde' som appelerer veldig til barnesinnet. Barn har ikke i samme grad dannet seg et virkelighetsbilde som voksne.

Moro er det vertfall.. Men en ting er nok sikkert, en ubevisst virkning har det nok på barna som ser på det.
Sist endret av wack; 20. oktober 2009 kl. 01:59.
Ja, det er no søppel, men hjernevasking? Nøyaktig hva er det du mener at de prøver på?
Å reprogrammere hjernene deres slik at ved en enkel kommando vil de alle point their fingers and do the twist
Det er ikke veldig ukjent at barneTV blir av lavere kvalitet og dårligere for vært år som går.

Jeg husker enda da hele familien kunne sitte å se på barneTV å spise goderi på lørdags kveld.
Det var koselige dager.
Heldigvis gidder ingen av mine småsøsken å se på det våset som går nowadays.
Sist endret av Sixpounder; 20. oktober 2009 kl. 02:45.
hjernevasking er kanskje å ta i litt hardt, men det var noe som føltes riktig å kalle det igår av grunner jeg ikke skal skrive, men sånn som når de ligger i ring rundt en haug frukt og grønnsaker og sier "Fruit and salad, Yummy Yummy", det er jo absolutt ikke noe alvorlig at de prøver å få barn til å spise sunt, men jeg syntes det er litt skitten gjort,selv om jeg ikke helt klarer å sette ord på det.
Både barne tv og "voksen" tv blir bare værre synes nå jeg. Jeg er ikke mot vold på tv eller noe men jeg synes de kan spare 4-5 åringer for at folk blir denga løs på som en sekk med mel. Ikke akkurat on-topic men jeg har lagt merke til at en kompis av lillebroren min som er 11 driver å denger løs på alt og alle. Da broren min spurte hvorfor svarte han bare at det var sånn de gjorde på tv så det er nok ingen tvil om at enkelte blir påvirket av tv.

Jeg personlig venter bare på Zombie Invasion men det er vel å vente forgjeves
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Det er ikke veldig ukjent at barneTV blir av lavere kvalitet og dårligere for vært år som går.

Jeg husker enda da hele familien kunne sitte å se på barneTV å spise goderi på lørdags kveld.
Det var koselige dager.
Heldigvis gidder ingen av mine småsøsken å se på det våset som går nowadays.
Vis hele sitatet...
Totalt enig med deg...
Så på "NRK super" eller hva det heter en dag, og det var noen dukker som lignet på romvesen men noen rare pipende stemmer...
Jeg synes det er helt absurd at de sender slikt på barnetv. Er jo ikke rart barna for mareritt om nettene.

I "gamledager" gikk det GODE serier for hele familien på TV.
"Vi på saltkråkan" kansje dette var en film?
"Skomakergata"
"Portveien 2"
"Flukten fra dyreskogen"

osv osv...

http://nrksuper.no/super/program/barnetv/

Ta en titt her på de klippene som er lagt ut!
Jeg tror voksne på LSD har det mer morro en barn nå til dags av å se på dette.
Ok, det barnetv-greiene der var sinnsykt. Barn kan ikke se på det. Ser jo ut som de har ruset seg på alt som er. Men hjernevasking er det ikke... Ikke i mine øyne.

Kan jo sitere han som la ut den originale:
These puppets scare the living hell out of my 3 year old son
Vis hele sitatet...
Den originale videoen er AKKURAT slik jeg har forestilt meg en syretripp, kombinert med raveparty.
En blanding av Psy-Trance, Hardstyle, lys pipestemme og dårlig piano? Viser de det på tv?
Sist endret av jeppfi; 20. oktober 2009 kl. 11:10.
Hjernevasking var da jeg jikk på barneskolen og lærte om skjersilden og att vi brant i all evighet for syndene våres vist vi ikke oppførte oss.
Finnes ingen værre hjernevasking en relgionslære i tidlig alder.Tenk dere selv,ett extremt overbevisende eventyr som tillogmed de voksne sier er sant.Barn er påvirkelige ass.Barn synes jo disse programm er underholdende,så hvorfor ikke?.Det er jo ingen som sier att det er sannhet i desse programmene.Jeg tror kidsa klarer og skille mellom sciense fiction på lik linje som voksnes sciense fiction.