Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 814
For litt siden mener jeg at jeg såg noe som hetet sbox til ps2.
Dette skulle være en chip som du puttet inn i USB-utgangen eller hva det no enn er som er fremme på ps2`en.
Da hadde du chippet playstationen din+at du hadde fremdeles garantien din.

Jeg spurte meg litt rundt o.s.v. om denne SBOX`en, og da var det ingen som hadde hørt om det, og etter det så har jeg aldri sett den på markedet.
Og så kommer sørsmålet mitt: Er det noe som heter SBOX?
Og hvis jeg skal chippe ps2`en min, hva er den beste chippen hvis jeg skal spille import-spill + brente spill?



<Dj_Fesse>
Sist endret av Dj_Fesse; 23. mars 2003 kl. 01:32.
Det beste alternativet til chip på ps2 er Swap Magic, det er en manuell løsning og involverer kun bytte av karosseri, samt 2 boot disker; Swap Magic DVD+/-R og Swap Magic CD-R.

Garantien vet jeg ikke om lenger opprettholdes ved bruk av ikke autorisert utstyr uansett tilkoblingssted.
kreativ nerd
devotio's Avatar
mener at med en gang man begyner å tukle med en spillemaskin for å få den til å gjøre noe den egentlig ikke kan så ryker garantien.
Mange tråder som tar for seg chips til PS2 her, det er bare å bruke søk funksjonen
chnes: stemmer at garantien ryker..

Dj_fesse: du finner noen ps2 chip på denne norske siden www.modchip.no , de har ikke sbox chippet
Better than thou.
Opprinnelig postet av fxxked
Garantien vet jeg ikke om lenger opprettholdes ved bruk av ikke autorisert utstyr uansett tilkoblingssted.
Vis hele sitatet...
Poenget med en USB-chip er jo at om man klarer å fucke maskina sier man ikke fra til butikken eller whatever at den ble fucka når man brukte den..
Opprinnelig postet av dj1nn
chnes: stemmer at garantien ryker..

Dj_fesse: du finner noen ps2 chip på denne norske siden www.modchip.no , de har ikke sbox chippet
Vis hele sitatet...
14.03.2003

Stefan Hilt og MultimediaImport..
[Kilde: Digistore]

Denne uken har rettsaken mot Stefan Hilt og Multimedia Import gått i Bergen. Stefan Hilt står bl.annet bak:

- modchip.no
- multimediaimport.no
- multimediaimport.com
- playstation2.no
- playstation3.no
- gamecube.no
- modchipdistribution.com

Han er tiltalt for bedrageri og svindel av kunder og de fleste han har vært borti.. Info om rettsaken finner du her:
http://www.ba.no/70/17/75/1.html
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Vet ikke hvorvidt den heter sbox, men det skal vistnok være en slik sak ute på markedet. Den var omtalt i it-avisen for en liten stund tilbake
Trådstarter
65 0
Hvor mye koster usb-chip da?



<Dj_Fesse>