Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3350
I tilfelle jeg skulle oppleve en bad trip på f. eks. LSD eller sopp, kunne jeg da ha fått en rask utvei med å svelge zolpidem (sovetabeletter) og alkohol? Når du blander de to sistnevnte vil du slokne og sovne ganske raskt. Eller vil trippen forfølge meg i søvne?

Glad for alle svar.
Det beste rådet jeg kan gi basert på lingende opplevelser er å ikke kjemp imot å la rusen gå av.
Ikke hiv inn på mer ihvertfall.
Sitat av boiler Vis innlegg
Det beste rådet jeg kan gi basert på lingende opplevelser er å ikke kjemp imot å la rusen gå av.
Ikke hiv inn på mer ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Har hørt dette før, men hvorfor egentlig?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Zolpidem kanskje, men alkohol er det verste du kan innta før eller i en psykedelisk rus..Lover deg det gjør ting tusen ganger verre!

Gikk selv på en smell for 5-6 år siden.. Spiste 50 fleinsopp når jeg var dritings..Verste badtrippen jeg har hatt!

Sovemedisiner, eller beroligende vil ha den effekten du er ute etter. Kan hende du trenger 5 stk eller noe, avhengig av hva du har tatt.
Alkohol sammen med psykedelia anbefales ikke. Har gått på den smellen selv etter en tur på byen.. Det endte med at jeg og en venn lå inne på et lite rom med hode i puta i flere timer.. Alkoholen gjorde at vi ikke klarte å hente oss inn igjen når vi glei ut i en såkallt closed eye visual drømmeverden.. Det gjorde ikke at vi havnet i en badtrip, men det er det nærmeste jeg har vært.

Om det eksisterer noe i det hele tatt du kan ha i deg for å stenge ut en badtrip vet jeg ikke, men jeg tviler på det.. Men alt handler om hvordan du er mentalt.. Har du nok kontroll kan du stenge ut frykten.. Du burde uansett ikke være avhengig av å dope deg ned om du blir overvelmet.. Stick with it, og prøv å hold deg positiv..
Det kan jo hende det går. Kommer ann på hva slags stoff du turer på og hvor mange piller du har å roe deg ned på. Noen tryptaminer og phenetylaminer er jævler på å holde deg våken, sikkert grunnet høy hjerneaktivitet.

Bare du sier til deg selv at du er fuckd up on drugs så bør du tåle en badtrip, uansett så pleier badtrips å roe seg bare man roer seg og ikke stresser seg opp!

Btw, det er ikke noen av mine egne erfaringer som sier at man turer videre i søvne. Jeg svelget to ecstacy en gang mens jeg var meget søvnig bare for å se hva som skjedde. Jeg våknet av en sildestim som svømte mot meg i rommet, disse inneholdt nok et 2c-phenetylamin.
Sist endret av Deci; 30. juli 2009 kl. 16:31.
Jeg hørte at å spise 1g med C-Vitaminer skulle hjelpe mot badtrip. Mot 1g copelandia hadde dette ingen effekt.

Det lureste er å ta trippen en dag du føler deg oppstemt, og helst ute i naturen hvor du kan være i flere timer (ha med mat og vann og frukt osv). Da er du nesten garantert en god tur
Diazepam, diazepam og diazepam, gjerne i høye doseringer (10-100mg etter behov, 10mg er en safe start om man ikke sitter og ønsker å dø for å slippe utav det). Tryggeste og beste måten å dempe edgen til en badtrip og deretter hente seg inn igjen. En ting er frykt må dere huske, som er rimelig lett å håndtere for de fleste, spesielt på tur, en annen ting er angstanfall og psykoser, ting som kan vare i timesvis og er umulig å bli kvitt i edru tilstand, det gir seg ikke akkurat lettere med psykedelika innabords.

Zolpidem og alkohol gjør kanskje at du slukner i edru tilstand, men psykedelika virker på mange måter oppkvikkende/stimulerende, tar man diazepam f.eks vil man ikke kjenne den sløvende effekten på langt nær like mye, samme hvis man røyker hasjnarkotika. Også har i tillegg Zolpidem den stygge bieffekt at man kan begynne å hallusinere av det. Jeg kan ikke se for meg et værre helvete enn å sitte der, sløv, full i halliser og vettskremt over alt som foregår samt. kraftig redusert av alkoholinntak på en allerede jævlig trip.

Skaff deg heller noen solide mengder diazepam og jobb deg oppover doseringsskalaen mens du prøver å hente deg inn igjen på en god, eller ihvertfall "okay" tur.

C-vitaminer funker ikke. Punktum. Døtt heller i deg multivitaminer, tran og andre kosttilskudd noen timer før turen starter så du ikke mangler noe. Husk også godt med mat i magen.
Så C viatminer fungerer ikke?
Jeg har lest på div. seriøse netbutikker som selger sopp at de anbefaler det hvis man ikke føler seg så vell.
Sitat av Geordie Vis innlegg
Så C viatminer fungerer ikke?
Jeg har lest på div. seriøse netbutikker som selger sopp at de anbefaler det hvis man ikke føler seg så vell.
Vis hele sitatet...
Morsomt at jeg satt og leste på bluelight om "uninformed e-tard quotes" hvor utrolig mange ravere også tror at det booster funken av ecstacy å lesse innpå med C-vitaminer. Hvis man føler seg uvel pga. vitaminmangel hjelper det såklart, men C-vitaminer gjør ikke stort for deg farmakologisk sett, kanskje det hjelper på en "mild uvelhet" og litt ubehag av ren placebo, men jeg nekter å tro at man kommer ut av et heavy angstanfall med noe mindre kraftig enn benzodiazepiner, opiater og annet lignende. Eller rett og slett tankekraft. Det holder jo å tro hardt nok :P
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Morsomt at jeg satt og leste på bluelight om "uninformed e-tard quotes" hvor utrolig mange ravere også tror at det booster funken av ecstacy å lesse innpå med C-vitaminer. Hvis man føler seg uvel pga. vitaminmangel hjelper det såklart, men C-vitaminer gjør ikke stort for deg farmakologisk sett, kanskje det hjelper på en "mild uvelhet" og litt ubehag av ren placebo, men jeg nekter å tro at man kommer ut av et heavy angstanfall med noe mindre kraftig enn benzodiazepiner, opiater og annet lignende. Eller rett og slett tankekraft. Det holder jo å tro hardt nok :P
Vis hele sitatet...

Enig, faktisk er b-vitaminer og sjokolade det beste det kan få i deg for å 'komme seg igjen'. B-vitaminer går rett på nervene, tilskudd i form av en b-viatmin pille pluss omega fett som for eksempel tran kan gjøre STOR forskjell på formen dersom du har vært lur nok til å få det i deg før driten sklir ut. Etter noen pepper netter funker også disse ok, og gjør nedturen mykere. Sjokolade sier seg selv, lykkehormoner i fritt fall, jo mørkere jo bedre. Bare vær ops på sukkerinnholdet, det kan gjøre det værre dersom du vil ned.