Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1110
Hei!

jeg har hatt litt problemer med det sosialet livet i det siste, man kan vel egentlig si at jeg har driti på de sosiale antennene mine. Jeg har problemer som at jeg ikke greier å snakke med folk og at jeg er blitt litt små paranoid. det starta når jeg gikk i 9. men i det siste har jeg fått en syk tanke om at ingen ting er virkelig og at alt bare er min fantasi., i en drøm som ikke slutter... uansett hva jeg prøver så greier jeg ikke å holde meg unna tanken, og det gjør meg passe gal.

Så jeg lurer på om noen kan svare på hva denne idèen skyldes ?
Ta deg en tur til fastlegen din, legg fram problemet der. Det er mitt beste forslag
Lege / psykiater kan kanskje hjelpe deg.
Ideen skyldes kanskje noe du har opplevd, eller noe noen har fortalt deg (dette er det vel egentlig bare du som kan finne ut svaret på).
mitt beste personlige tips, det finnes piller for slikt
Du tar et TAU.......
Sitat av swestre
Du tar et TAU.......
Vis hele sitatet...


Man blir ofte litt forvirret den dagen man oppdager at det filosofer sier er basert på en virkelig historie, men fortvil ikke, du vil tenke handlelister og andre bagateller før du vet ordet av det.
Tanken om at ingenting er virkelig har jeg også hatt. Men det er jo egentlig ikke et problem det vel? Kan vel kalles filosofi det.
Som sagt tidligere her bør du kontakte fastlege og han sender deg antakelivis videre til en psykolog som kan hjelpe deg. Du bør holde deg unna piller så lenge som mulig når det gjelder å ta piller for å behandle dette.
Sitat av icebyte
Som sagt tidligere her bør du kontakte fastlege og han sender deg antakelivis videre til en psykolog som kan hjelpe deg. Du bør holde deg unna piller så lenge som mulig når det gjelder å ta piller for å behandle dette.
Vis hele sitatet...
det er jo obligatorisk å ta piller for slikt

nevner du det for fastlegen din, så blir du garantert stuck hos psykologen.
terapi er tingen. tror kanskje du heller burde snakke med en psykolog istedenfor å smøre problemene dine utover et forum, bare ett tips....
Prøv og være mere ute enn hjemme,dra på sentere osv,trenger ikke prate med noen bare gå rundt blandt folk,jeg vet det hjelper....
sauistorby's Avatar
Trådstarter
mitt beste personlige tips, det finnes piller for slikt
Vis hele sitatet...
problem. de fleste piller mot slikt, f.eks anti depresiv får man kun på resept. og resepten får du hos legen... eller er det bare jeg som finner sånt på :P ?
Sitat av Phenomic
Tanken om at ingenting er virkelig har jeg også hatt. Men det er jo egentlig ikke et problem det vel? Kan vel kalles filosofi det.
Vis hele sitatet...
Ja, det er og en filosofi. Og filosofier er det mangen av, men ikke alle mennesker takler filosofi på like bra måte som vi gjør.

Til trådstarter: Gi faen i alt og alle, såfremt du ikke ønsker noen skade. Lev ditt eget liv og gjør hva DU vil. Såfremt...............