Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2904
hei det jeg lurte på var om paralgin forte som er utgått 4 år på dato er spiselig? og om den blir farlig eller ubrukelig å ta da?
Ring legevakta eller noe i den duren
Trådstarter
3 0
jeg skal ikke ta de i forbindelse med smerter, jeg tenkte mer på å slappe av men takk for svar
Han mente nok at du skulle ringe legevakta og høre om det er noe problem å ta tablettene så lang tid etter holdbarhetsdatoen
Trådstarter
3 0
ok takk jeg er blitt litt treig i det siste :P
▼ ... flere år senere ... ▼
god som gull
Bumper denne threaden igjen da jeg har 2 PF som det står "anv. før 2004" på, og lurer på om det kan være farlig å spise de
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av potetgull0 Vis innlegg
Bumper denne threaden igjen da jeg har 2 PF som det står "anv. før 2004" på, og lurer på om det kan være farlig å spise de
Vis hele sitatet...
Som nevnt over, ring legevakta og spor dem.
Jeg hadde samme "problemet" for noen år siden. Spurte en jeg kjenner som er lege, han sa at det ikke var farlig. Det verste som kan skje er at effekten har blitt noe dårligere over tid. Disse pillene var 12 år for gamle og funket fint så 4 år burde ikke være noe problem.
Sitat av mathis Vis innlegg
ok takk jeg er blitt litt treig i det siste :P
Vis hele sitatet...
I wonder why..