Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 970
Hei,

Jeg har hatt for mange mislykkede forsøk på å logge inn på en gammel Steam konto, og har nå fått beskjed om å vente en stund før jeg kan prøve på nytt. Passordet har jeg fått endret, men får ikke logget inn fordi det er satt en sperre på nettverket. Noen som vet hvor lenge denne varer? Har ventet i 30 min men meldingen kommer fortsatt.

Hvordan kan jeg enkelt endre IP adressen? Jeg har ikke tilgang til router/modem.
Sist endret av Bruntogblandet; 3. oktober 2017 kl. 20:00.
Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Hei,

Jeg har hatt for mange mislykkede forsøk på å logge inn på en gammel Steam konto, og har nå fått beskjed om å vente en stund før jeg kan prøve på nytt. Passordet har jeg fått endret, men får ikke logget inn fordi det er satt en sperre på nettverket. Noen som vet hvor lenge denne varer? Har ventet i 30 min men meldingen kommer fortsatt.

Hvordan kan jeg enkelt endre IP adressen? Jeg har ikke tilgang til router/modem.
Vis hele sitatet...

Du er sikkert inne nå.
Men for info, du kan ikke endre IP adresse, det er din public adresse du oppgir når du vandrer på verdensveven og den styrer ikke du selv, kun ISP.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Du er sikkert inne nå.
Men for info, du kan ikke endre IP adresse, det er din public adresse du oppgir når du vandrer på verdensveven og den styrer ikke du selv, kun ISP.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis sant, det finnes svært mange teknologier og programvarer for å gjøre akkurat det TS spør om, stikkord kan være som Proxy, VPN, TOR, Freenet o.l.

Og påstanden din er heller ikke helt sant selv uten de overvente programvarene, de fleste routere har muligheten for å sette statisk IP adresse på WAN tilkoblingen. Med riktig konfigurasjon og rett IP-range så vil det fungere, selv om det er langt fra anbefalt.