Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2389
Jeg trapper ned på benzo og tar urinprøver en gang i uka for å se at det blir mindre og mindre benzo. Tar littegranne suboxone innimellom.
Jeg kan nesten velge selv om jeg kan ta blodprøve eller urinprøve. Urinprøvene blir sendt til Trondheim, der er de visst utrolige på å finne spor av stoffer i urin. De MÅ ikke finne noe spor av det... !! da mister jeg hjelpa som jeg så sårt trenger når det gjelder benzoen som jeg gjerne vil kvitte meg med.

Så spørsmålet er: spores suboxone bedre i urin enn i blod? Hva skal jeg velge om prøvene skal være rene for suboxone?
Er ikke det en tråd som er så og si identisk med denne fra før av?
Trådstarter
Jo, men ikke når det gjelder blod og urin... om det spores lettere eller vanskeligere i blod og urin. I og med at jeg kan velge selv...
Hva er littegranne subuxone?
Når jeg tok littegranne subuxone, så tok jeg bare en liten strek og pisset rent dagen etterpå.
Tok jeg mer så hadde jeg det i systemet i ca en uke.
Urine tests: On a standard urine test, Suboxone will not trigger a false-positive for opioids. This is due to the fact that mainstream urine screenings assess for the presence of opioids via detection of morphine. Most illicit opioids such as heroin and codeine metabolize into morphine, whereas prescription opioid replacement drugs like Suboxone don’t and are unlikely to be detected on a urine screening.

In the event that you are tested specifically for buprenorphine, you can expect the drug to become detectable in your urine within 40 minutes of ingestion and remain present in urine for weeks following your last dose. In high-dose, frequent, and long-term users – it is theoretically possible to test positive for buprenorphine for over 2 weeks post-ingestion on a urine screening. One study found that the total amount of buprenorphine administered over a 12 month period correlated with the amount present in urine samples.

Source: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25663675

Blood tests: A blood sample can be taken to determine whether the buprenorphine component of Suboxone is still in your system. That said, blood tests are seldom utilized due to the fact that they are highly invasive, and the window of detection is considered shorter compared to a urine test. One advantage of utilizing a blood test to detect buprenorphine is that it will detect buprenorphine quickly after Suboxone is administered; even quicker than a urine test.

The buprenorphine will peak in the bloodstream in approximately 2.08 hours, making it easily detectable on the day of administration. With each consecutive day of Suboxone sobriety, the detectability of buprenorphine will drop. That said, buprenorphine (and its metabolite “norbuprenorphine”) could remain detectable in a blood sample for days (possibly weeks) after your last dose via high-performance liquid chromatography/mass spectrometry (HPLC/MS).

Source: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15240036

Tror jeg hadde gått for blodprøve jeg altså.
Sist endret av Hater; 22. januar 2016 kl. 00:13.
Trådstarter
Jeg tok 2 mg to dager på rad forrige uke. I dag tok jeg 2 mg og tenkte å ta 2 mg i morgen. Neste urinprøve er til torsdag.. men prøvene blir sendt til trondheim et sted der de visstnok er helt nazi på å finne spor av ting i prøver... så bare lurer på hva det spores lettest på. Burde jeg velge urin eller blodprøve.. ?

Tusen takk for utfyllende svar!
Skulle ønske jeg var bedre i engelsk.... har du mulighet til å oversette i korte trekk til en paranoid person som meg som har fullstendig noia...?

Source: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25663675

Blood tests: A blood sample can be taken to determine whether the buprenorphine component of Suboxone is still in your system. That said, blood tests are seldom utilized due to the fact that they are highly invasive, and the window of detection is considered shorter compared to a urine test. One advantage of utilizing a blood test to detect buprenorphine is that it will detect buprenorphine quickly after Suboxone is administered; even quicker than a urine test.

The buprenorphine will peak in the bloodstream in approximately 2.08 hours, making it easily detectable on the day of administration. With each consecutive day of Suboxone sobriety, the detectability of buprenorphine will drop. That said, buprenorphine (and its metabolite “norbuprenorphine”) could remain detectable in a blood sample for days (possibly weeks) after your last dose via high-performance liquid chromatography/mass spectrometry (HPLC/MS).

Source: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15240036

Tror jeg hadde gått for blodprøve jeg altså.[/quote]

Tusen takk for utfyllende svar!
Skulle ønske jeg var bedre i engelsk.... har du mulighet til å oversette i korte trekk til en paranoid person som meg som har fullstendig noia...?

Dronepungen:

Hva mener du med liten dose? Hvor mye tok du?
Prøvene jeg tar er ikke sånne sticks, men de blir sendt til laboratorium...
Sist endret av annveig; 22. januar 2016 kl. 00:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Å være redd for å slå ut på prøve er ikke å være paranoid, det er sunn fornuft

I korte trekk står det at tidsrommet for å slå ut på en blodprøve er kortere en den vil være ved urinprøve.

Men, du kan jo ikke ''jukse'' med en blodprøve, når det kommer til urinprøver kan du ihvertfall drikke mye vann og sånn, men jeg har ikke peiling på om det hjelper å drikke seg ihjel, kanskje noen andre har erfaring med det?
Trådstarter
Jeg kommer ikke til å "jukse" med urinprøvene, er redd for det også :P Så ingen av delene kan jeg jukse på.

Så det du sier er alyså at de vil finne mindre spor av suboxone i en blodprøve? Da sier jeg det senere. At jeg klarer ikke å tisse mens noen ser eller noe. Jeg sa først at jeg ikke takla nåler/blodprøver, så det blir vel litt rart at jeg plutselig vil bytte til blodprøve, hva skal jeg si, tro? :S

Hjelp - fikk beskjed om at jeg ikke har noe valg likevel... jeg MÅ ta urinprøver... som blir testa på laboratorium. Jeg tok 2 mg i går og 2 mg i dag. Håper inderlig at det er umulig å spore til torsdag, da jeg skal ha ny urinprøve? Jeg leser rundt på google, og det står så mye forskjellig... noen steder tenker jeg at, jaja, jeg kan godt ta en i morgen også, mens når jeg leser andre steder så er jeg bombesikker på at jeg har ødelagt hele opplegget... men noe som går igjen er at det kan testes 2-7 dager etter siste dose. Noen som kjenner seg igjen i det?
Sist endret av annveig; 22. januar 2016 kl. 18:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Hei,

jeg har skrevet en million ganger her om hvor lenge suboxone kan spores i urinen på laboratorium om man bare tar 4-6 mg iløpet av to dager, og urinprøve en gang i uka. Jeg satser på at det skal gå greit å ta 3 mg to dager etterhverandre på pisseprøvene. kom gjerne med innspill om noen har andre erfaringer.

men etter hver permisjon tar de en "drugstick"-prøve her bare for å sjekke at jeg ikke har noe annet enn benzo i meg. og de testene er jo ikke like nøyaktige. som de som blir sendt til laboratoriet. tenkte å ta en liten dagstur hjem i morgen. sist jeg tok suboxone var på lørdag. Kommer det til å slå ut på en sånn enkel "dug-stick" i morgen... ??