Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3975
Vet egentlig ikke om det er her jeg skal poste det, men jeg fant en gammel tråd om samme temaet som var postet her så.. Etter å ha røykt en stund so synes jeg at utvalget i Norge er svært dårlig, og ikke minst svir det i lommeboka etter du har kjøpt. Har derfor lurt på om det kan være en idé å kjøpe på nettet istedenfor? Fant desverre ikke mange på clearnet som sender til Norge, så sjekket defor darknet. Problemet på darknet er at de sender bare kartonger, og jeg er usikker på hvordan jeg skal få en kartong gjennom posten :/ Lurte også lenge på hvorfor det ikke var noen som selte rullings. Fant til slutt en på evolution som seller rullings, men han sender bare til UK, og rullingsen skal visst ikke være ekte tobakk.

Så da lurer jeg da på om noen andre har greid å importere tobakk på noen måte. Venter spent på svar, og håper ikke min første tråd på freaks var altfor rotete eller feilplassert!
Hvis du sender en kartong fra darknet kan du be selgeren skrive "gave" på den, så burde det gå bra Du kan sikkert ikke sende så ofte da...

Hvis du snuser så kan du prøve http://www.snusexpress.com/
Sist endret av losji; 28. november 2014 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Pleide å bestille sigaretter fra Moldovia på SR1, gikk gjennom hver gang
Har selv bestilt 100-150 bokser fra snusline.com de siste 6 månedene. Har blitt stoppet og måtte tolle 5-6 ganger. De sendes i pakker på 5 og 5, selv om du bestiller 10 bokser. Vanligvis blir det stemplet "Advarsel" på.
Sitat av losji Vis innlegg
Hvis du sender en kartong fra darknet kan du be selgeren skrive "gave" på den, så burde det gå bra Du kan sikkert ikke sende så ofte da...

Hvis du snuser så kan du prøve http://www.snusexpress.com/
Vis hele sitatet...
Hvordan får du sendt til Norgw fra denne siden? får ikke norge opp som alternativ...
Sitat av Creeps Vis innlegg
Har selv bestilt 100-150 bokser fra snusline.com de siste 6 månedene. Har blitt stoppet og måtte tolle 5-6 ganger. De sendes i pakker på 5 og 5, selv om du bestiller 10 bokser. Vanligvis blir det stemplet "Advarsel" på.
Vis hele sitatet...
Hvor mye "extra" måtte du ut med da ?

Ser det koster 400 kroner for 10 bokser med skruff sterk løs, og om de sender 5 + 5 og jeg må fortolle begge så er det jo 2x1xx kr i bare gebyr til posten.. + moms og da blir det jo fort like dyrt om ikke dyrere ?
Skal sies at snusline.com er eneste siden jeg vet om som sender til Norge, og klistrer på norske labels. Men er ikke mye penger spart der for å si det sånn. Også, er det noen som har peiling på hvorfor det er så dårlig utvalg på tobakk på darknet?
Er jo en del å spare siden de ikke tar betalt for frakt.. 400 kroner for 10 bokser som ville kostet 1000 kr i norge :P Det er jo 600 kroner spart med mindre man må fortolle de.
Men hvordan blir tollen ungått da? Random? Har bestilt 1 gang, og det endte opp med å bli fortollet for 600 kr. Snusen var også tørr :/
Det var det jeg også lurte på. Som han sa så kan man be de skrive at det er gave.. men vet det ofte blir glemt/ikke gjort. Dermed får man tollen.. Andre ganger er man heldigere.

Da jeg bodde i hk bestilte jeg 42 bokser snus fra buysnus, og det kosta meg ca 12 kroner boksen med fri frakt. Mottatt 5 dager etter bestilling. Det var fantastiske tider. Nesten så jeg flytter tilbake til Kina

Det var det jeg også lurte på. Som han sa så kan man be de skrive at det er gave.. men vet det ofte blir glemt/ikke gjort. Dermed får man tollen.. Andre ganger er man heldigere.

Da jeg bodde i hk bestilte jeg 42 bokser snus fra buysnus, og det kosta meg ca 12 kroner boksen med fri frakt. Mottatt 5 dager etter bestilling. Det var fantastiske tider. Nesten så jeg flytter tilbake til Kina
Sist endret av Glock; 30. november 2014 kl. 05:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hmm Vet jeg er heldig som bor i Norge, men alikavell føles det ut som jeg er uheldig. Men men..
Bor du i en by så er det alltid flust med utlendinger som selger billige sigaretter.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Bor du i en by så er det alltid flust med utlendinger som selger billige sigaretter.
Vis hele sitatet...
Haha, sant det.. selv om siggen ofte smaker helt forjævlig.. Men nikotin er nikotin

Sitat av Pannazoo98 Vis innlegg
Hvordan får du sendt til Norgw fra denne siden? får ikke norge opp som alternativ...
Vis hele sitatet...
Det aner jeg ikke.. har ikke prøvd det selv. Var bare et forslag
Sist endret av losji; 30. november 2014 kl. 15:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Bor du i en by så er det alltid flust med utlendinger som selger billige sigaretter.
Vis hele sitatet...
Bor dessverre ute på bygda, så det kryr ikke akkurat med utlendinger her.