Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1618
Hei! Jeg trenger et spionprogram, jeg vil ikke oppgi grunn her.
Trenger et program som logger *alt* av aktivitet på PCen, selv om folk fjerner loggen fra IE, Firefox ....

Takker for alle svar!
Kan gjerne koste litt, men da helst 1-time kostnad (+gratis updates?? )

Bør ikke kunne oppdages av AV, hvis det gjør det, whitelister jeg det.
Sist endret av bendikz; 16. mars 2012 kl. 21:27.
Last ned en rat og få noen til å gjøre den Fud?
bendikz's Avatar
Trådstarter
Ønsker helst ikke RAT da jeg har fysisk tilgang til PCen stort sett

Vil påpeke at det er MIN pc, så skal ikke bryte noen personvernlover.
Man har jo jitbit's macro recorder som virket veldig bra.
Finner desverre ikke noen gratis nedlastning (er jeg blind?). Så må nok kjøpes.
Sitat av bendikz Vis innlegg
Ønsker helst ikke RAT da jeg har fysisk tilgang til PCen stort sett

Vil påpeke at det er MIN pc, så skal ikke bryte noen personvernlover.
Vis hele sitatet...
Nå påstår jeg ikke at du bryter noen personvernlover(?), men det er generelt sett altså ingen gitt selvfølge at overvåkning er lov selv om det er ditt utstyr. Håper du er klar over.det.

Uten at jeg skal være noe white knight i det hele tatt forøvrig. :-)
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Nå påstår jeg ikke at du bryter noen personvernlover(?), men det er generelt sett altså ingen gitt selvfølge at overvåkning er lov selv om det er ditt utstyr. Håper du er klar over.det.

Uten at jeg skal være noe white knight i det hele tatt forøvrig. :-)
Vis hele sitatet...
Stemmer til en viss grad. Det er lov å overvåke sin egen PC, men man er pliktig til å informere personer som bruker utsryret om at det er overvåket.

Men selv om du forteller dem at den er overvåket er det strengt forbudt å lese privat informasjon som f.eks meldinger på Facebook, e-post eller lignende.
bendikz's Avatar
Trådstarter
jeg forstår dette, det er bare at jeg ønsker å få bevise at det er noen av mine kompiser e. l som kødder med min PC

Er SpyAgent et bra program?

Jeg skal ikke lese private greier, kun ting som omhandler meg.
ikke noe på deres mail/facebook.
enen keylogger med smartlog ( funksjonen jeg kaller det som tar med backspace slik at logg ikke blir dahsd <bck space> <bck space> som på en måte tar vekk skrivefeil osv.

og at den lagrer nettleser logger + logg over når filer blir overført til PC og når ting blir slettet/re-installert. evt screenshot når du ønsker

hadde en slik keylogger for en stund siden, men den har ikke noe navn ettersom jeg fikk programvaren etter å ha hjulpet med beta testing osv :P men kanskje den ligger på en gammel HDD, kan sjekke :P

om tror at kompiser kødder med maskinen din kan du jo få installert programvare som tar webcam bilde når maskinen blir brukt eller motion detect eller lignende.
Sist endret av WhiteHat; 17. mars 2012 kl. 02:55.