Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1289
Hei, har en PC jeg fikk fra solen når jeg starta, men jeg har ingen administrative rettigheter på den, ikke kan jeg laste ned noe, ikke kan jeg installere noe. noen som vet en måte å komme seg rundt dette? eller oppheve sperringene?
Er det på tide at administratorene legger inn "Har du spørmsål angående skolePC så bruk søkefunksjonen" som en del av "terms and agreements"?

Dette spørsmålet er besvart hundrevis av ganger. Bruk søkefunksjonen
Formatere den...?
Sitat av c#mn Vis innlegg
Er det på tide at administratorene legger inn "Har du spørmsål angående skolePC så bruk søkefunksjonen" som en del av "terms and agreements"?

Dette spørsmålet er besvart hundrevis av ganger. Bruk søkefunksjonen
Vis hele sitatet...
aii.... glemte helt av søke fungsjonen
Installer et eget OS i tillegg. Selv installerte jeg Windows 7 som mitt OS, her hadde jeg spill, og diverse ting jeg brukte hjemme. Samtidig som jeg lot XP være der til skolesammenheng.

Da slipper du at tullette virus og annet møkk du laster ned ødelegger for deg på skolen, det er greit å ha en helt ren partisjon når du har prøver etc.
Rydenlicious
RydEN's Avatar
kan man installere os uten å formatere?
Sitat av RydEN Vis innlegg
kan man installere os uten å formatere?
Vis hele sitatet...
Ja, du kan ha flere OS på en disk.
Må partisjonere disken då. Alt er ganske straight forward i installasjonen av win7/8
Jeg har alltid lurt på dette: Hvis jeg tar ut HDD fra en skole pc og kobler den til som en ekstern harddisk på en annen pc. Hva vil skje?
Kinda on-topic.
Er pcen i et dommene?